• شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400053020625
  • خبرنگار : 50182

استاندار کرمانشاه:

مقصران حادثه غرق شدن 3 برادر در سد "آزادی" به دادگاه معرفی شوند

مقصران حادثه غرق شدن 3 برادر در سد "آزادی" به دادگاه معرفی شوند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با ابراز تاسف از حادثه غرق شدن سه برادر و کشف یک جسد غرق شده به همراه خودرو در سد آزادی، از مسئولان شرکت آب منطقه ای خواست مقصران این حادثه را شناسایی و به دادگاه معرفی کند.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (30 مرداد) شورای برنامه ریزی و کارگروه اقتصادی استان کرمانشاه با اشاره به حادثه غرق شدن سه برادر در سد آزادی شهرستان دالاهو، گفت: اصلا پذیرفتنی نیست که سه برادر که یکی پس از دیگری برای نجات یکدیگر وارد سد شده‌اند، غرق شوند و قطعا افراد مقصر در این ماجرا باید شناسایی شوند.

وی تاکید کرد: مدیران استان باید از هر اقدامی که منجر به مشکلات اجتماعی می شود خودداری کنند و باید مقصران این حادثه شناسایی شوند.

وی افزود: این سد باید نگهبان، فنس، تابلو و ... داشته باشد. چطور می شود سه نفر وارد سد شده و نگهبان سد بی خبر باشد و هر سه غرق شوند.

بازوند به کشف یک جسد در خودروی مغروق در این سد هم اشاره کرد وافزود: چطور می شود که یک خودرو وارد سد شده و غرق شود و نگهبان سد خبر نداشته باشد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: قطعا این حادثه مقصرانی دارد که باید شناسایی شده و به دادگاه معرفی شوند.

هفته گذشته سه برادر در سد آزادی شهرستان دالاهو غرق شدند. هنگام بیرون کشیدن پیکر آنها یک خودرو که فردی نیز درون آن جان باخته بود، کشف و بیرون کشیده شد.

مدیران تا زمان تحویل مسئولیت باید کار کنند/ کم کاری از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست

بازوند در ادامه با اشاره به گذر مدیریتی در کشور گفت: مدیران باید تا لحظه آخر مانند روز اول کار کنند و کم کاری از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در حال حاضر که در حال تحویل مسئولیت هستیم باید تا لحظه آخر در قبال وظیفه ای که در مقابل مردم داریم، مسئول مانده و به کارمان ادامه دهیم.

بازوند افزود: میز و صندلی متعلق به مردم است و مدیران باید تا لحظه آخر برای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی تاکید کرد: تمام مدیران باید تمام پروژه های نیمه کاره را تعیین تکلیف کرده تا کار را کامل به دولت بعدی تحویل دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha