• یکشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: zanjan-83622
  • خبرنگار : 50160

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان:

نشاط اجتماعی، فضای همراهی و همدلی را به‌وجود می‌آورد


سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با تاکید بر اینکه نشاط اجتماعی می‌تواند فضای همراهی و همدلی را نیز در جامعه به‌وجود آورد، خاطرنشان‌ کرد: وقتی خانواده‌ها در فضایی مناسب در کنار یکدیگر قرار گرفته و به تفریح بپردازند، قطعا به مرور این فضا باعث ایجاد همدلی بیشتر در جامعه می‌شود و باید از این فرصت بهترین بهره را ببریم.

 

سیداسماعیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده مقرر شده است برنامه‌های متنوعی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در سطح شهر به مرحله اجرا درآید که اجرای اولین جشنواره موسیقی شهر، مسابقه استندآپ کمدی و مسابقه دوبلاژ و گویندگی در همین راستا تدارک دیده شده است که در هفته‌های آینده به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

وی تصریح‌ کرد: این برنامه برای نخستین‌بار در شهر زنجان به مرحله اجرا درآمده است و امیدواریم با توجه به استقبال شهروندان در نقاط دیگر شهر نیز توسعه یابد؛ چراکه معتقدیم مردم نیاز به فضاهایی دارند تا بتوانند در کنار خانواده خود ساعاتی را سپری کرده و از بودن در کنار هم لذت ببرند.

 

موسوی ادامه داد: همراهی مردم با شهرداری در اجرای این برنامه‌ها قطعا باعث پربارتر شدن برنامه‌‌ها و دلگرمی مسئولان برای ادامه این راه خواهد بود.

 

این مسئول در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه نشاط و خانواده در کارخانه کبریت زنجان، گفت: این برنامه به صورت مستمر هر هفته در محل این کارخانه برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه برنامه نشاط و خانواده با شعار «جمعه‌ها دعوتید به صرف نشاط» برای ایجاد نشاط اجتماعی عصرهای جمعه برگزار می شود، اظهارکرد: با توجه به نیاز مردم برای بهره‌مندی از فضایی مناسب جهت گذراندن ساعات بانشاط در کنار خانواده، با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده فضایی فراهم شده است که خانواده‌ها می‌توانند در کنار هم بازی‌هایی همچون فوتبال‌دستی، طناب‌کشی، تنیس و دارت را انجام دهند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha