• شنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99120200600
  • منبع : نمایندگی کردستان

دولت به نیروهای کردستانی در پست‌های مدیریتی بالا توجه کند

دولت به نیروهای کردستانی در پست‌های مدیریتی بالا توجه کند

ایسنا/کردستان رئیس مجمع نمایندگان کردستان با اشاره به اینکه کردستان سرشار از نیروی انسانی شایسته است اعلام کرد که مسئله‌ای که نیاز به اختصاص منابع و بودجه ندارد، نگاه ویژه دولت به نیروی انسانی کردستان و استفاده از این نیروهای کارکشته در پست‌های مدیریتی بالای کشور است.

محسن فتحی صبح امروز شنبه (۲ اسفند ماه) در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی که در سالن پیامبر اعظم استانداری، با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد که 

کردستان همیشه به عنوان یک استان محروم به شمار آمده و این در حالی است که استان پتانسیل‌های زیادی به خصوص در زمینه کشاورزی دارد که به آن توجه نشده‌است.

وی افزود که بابت هزینه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج، انتظار داریم از لحاظ تخصیص اعتبار به این پروژه ویژه نگاه شود.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان تصریح کرد که ظرفیت عمده کردستان در حوزه کشاورزی است و از اراضی پایاب سد سیازاخ ۱۲ هزار هکتار مصوب شده که تخصیص اعتبار آن صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد که تخصیص اعتبار به تصفیه خانه دیواندره از دیگر مطالبات اولویت دار استان است.

فتحی ادامه داد که کریدور شمال غرب از دیگر پروژهای‌ درحال اجرا در کردستان است ولی همچنان مشکل تملک اراضی در آن وجود دارد که امیدواریم تخصیص بودجه آن صورت گیرند.

وی بیان کرد: امیدواریم راه آهن سنندج و مسیر مریوان تا پایان عمر دولت به سرانجام برسد.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان گفت: یکی از مسائل پسا کرونا بحث اشتغال جوانان است و انتظار داریم دولت منابعی برای کار آفرینان کردستانی در بخش کشاورزی درنظر بگیرد.

وی خاطرنشان کرد کرد که در صنعت نیز انتظار داریم یک هزار میلیارد تومان اعتبارات بابت خرید زمین و ارائه به کار آفرینان به کردستان اختصاص یابد.

فتحی درپایان یادآور شد که مسئله‌ای که نیاز به اختصاص منابع و بودجه ندارد نگاه ویژه دولت به نیروی انسانی کردستان و استفاده از این نیروهای کارکشته در پست‌های مدیریتی بالای کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha