• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403041409485
  • منبع : نمایندگی کردستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان:

تهیه نقشه گامی بلند به سوی ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای در کردستان است 

تهیه نقشه گامی بلند به سوی ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای در کردستان است 

ایسنا/کردستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، گفت: تهیه نقشه ها و اطلاعات توصیفی و مکانی، گامی بلند به سوی ایجاد زیرساخت های توسعه ای در استان است 

اکبر محمدی، امروز پنجشنبه (۱۴ تیر) در جلسه گروه کاری کاربران نقشه و اطلاعات مکانی خطاب به احمد فعله گری مدیرعامل و معاونین شرکت گاز این استان گفت: تهیه نقشه های پایه و اطلاعات توصیفی و مکانی استان با همکاری تعدادی از دستگاه های اجرایی از جمله شرکت گاز می تواند بستر ساز فعالیت های توسعه ای در سطح استان باشد.

 احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای گازرسانی به مناطق مختلف استان، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه لوله گذاری گاز در سطح استان کردستان انجام شده است و خوشبختانه ۱۰۰ درصد روستاهای دارای سکنه در این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

فعله‌گری در ادامه از تهیه نقشه‌های پایه و اطلاعات توصیفی و مکانی سطح استان توسط این شرکت خبر داد و گفت:کلیه نقشه‌های پایه با هدف ایجاد شبکه گسترده GIS گازرسانی در سطح استان تهیه شده است.

در ادامه اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان نیز با تقدیر از خدمات شبانه‌روزی شرکت گاز در سطح استان، این شرکت را یکی از دستگاه های اجرایی موفق استان در دستیابی به ماموریت های تعریف شده خواند.

محمدی تهیه نقشه ها و اطلاعات توصیفی و مکانی استان را اقدامی مثبت در راستای تسهیل در ایجاد زیرساخت های توسعه ای استان خواند و گفت : اطلاعات توصیفی و مکانی می تواند کمک بسزایی را در برنامه ریزی های کلان استان داشته باشد که امیدواریم این اقدام زمینه‌ساز دستیابی به توسعه متوازن در استان کردستان باشد .

وی با اشاره به ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به خدمات شرکت گاز، خواستار احداث مراکز امور مشترکین در کلیه شهرهای سطح استان شد و اظهار کرد: احداث این مراکز می‌تواند در راستای رفاه و خدمت‌رسانی به مردم، به ویژه در مناطق محروم و روستایی، گام موثری باشد.

در این نشست همچنین در خصوص برنامه‌های آتی شرکت گاز برای توسعه شبکه گازرسانی به مناطق جدید و همچنین افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکین بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha