• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403041409746
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

وضعیت ۴ ستاره استقلال و پرسپولیس

وضعیت ۴ ستاره استقلال و پرسپولیس

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، جسد چهره شاخص و عنوان دار کشتی جهان از گرجستان در منزلش پیدا شد.

فدراسیون کشتی گرجستان از کشف جسد نوگزاری سورتسومیا فرنگی کار ۲۷ ساله گرجستانی در منزلش در شهر خوبی گرجستان خبر داد.

سقف دستمزد ۳۰ میلیاردی در استقلال/ چشمی تمدید می‌کند؟

براساس اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار ایسنا، مدیران هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال تصمیم به تعیین سقف دستمزد برای بازیکنانشان گرفته‌اند.

استقلال با تمدید قرارداد آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی در هفته اخیر به صورت رسمی فعالیت نقل و انتقالاتی‌اش را آغاز کرده است.  

ستاره پرسپولیس دو باشگاه قطری را به جان هم انداخت

طبق اعلام روزنامه الرای پیشنهاد العربی به عبدالکریم حسن باعث ناراحتی باشگاه الوکره شده و رابطه این دو باشگاه قطری را به هم زده است. عبدالکریم حسن در نیم فصلی که برای پرسپولیس به میدان رفت عملکرد درخشانی از خود نشان داد.

آمادگی بالای این بازیکن قطری باعث شده تا بار دیگر او مورد توجه قرار گیرد و اکنون تیم های قطری سخت در تلاش هستند تا او را به لیگ ستارگان برگردانند.

خرید بزرگ النصر از سیتی می آید

ادرسون موافقت خود را برای حضور در النصر اعلام کرد و خرید جدید این باشگاه عربستانی خواهد بود. ادرسون برزیلی را باید سوپر خرید جدید النصر بدانیم.

این دروازه بان برزیلی موافقت خود را برای حضور در النصر اعلام کرد و به زودی رسما با این تیم عربستانی قرارداد امضا خواهد کرد.

توضیح باشگاه اتحاد کلباء درباره جذب مغانلو و ماندن قایدی

رئیس بخش فوتبال باشگاه اتحاد کلباء درباره جذب مغانلو و ماندن مهدی قایدی در این تیم توضیح داد. باشگاه اتحاد کلباء یکی از باشگاه هایی است که به جذب بازیکنان ایرانی علاقه دارد و به دنبال استفاده از دو ستاره ایرانی در خط حمله خود است.

مهدی قایدی فصل بسیار درخشانی را با اتحاد کلباء پشت سرگذاشت و بهترین بازیکن این تیم در فصل قبل بود.

دعوت زهرا نعمتی و روسای فدراسیون‌های ورزشی از مردم برای شرکت در انتخابات

روسای فدراسیون‌های ورزشی و قهرمان ۳ دوره پارالمپیک از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیر دعوت به عمل آورد.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر انجام می‌شود. ورزشکاران و روسای فدراسیون‌های ورزشی از مردم و جامعه ورزش برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.

مجوز فعالیت گاریدو در ایران صادر شد

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مجوز سفر و حضور سرمربی خارجی پرسپولیس به ایران صادر شد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که «طی اقدام و نامه‌نگاری با مسئولان مربوطه برای حضور سرمربی جدید و خارجی باشگاه»، امروز مجوز سفر و حضور خوان کارلوس گاریدو به ایران را دریافت کرده است.

عبدالکریم حسن حرف نهایی را زد

ستاره قطری پرسپولیس تأکید کرد که به خاطر مشکلات قضایی که با السد دارد هیچ تیم قطری نمی‌تواند او را جذب کند. عبدالکریم حسن در نیم فصلی که برای پرسپولیس به میدان رفت عملکرد درخشانی از خود نشان داد.

آمادگی بالای این بازیکن قطری باعث شده تا بار دیگر او مورد توجه قرار گیرد و اکنون تیم‌های قطری سخت در تلاش هستند تا او را به لیگ ستارگان برگردانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha