• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403041711990
  • خبرنگار : 71613

چین به لیگ ملت‌های والیبال راه یافت

چین به لیگ ملت‌های والیبال راه یافت

چین سهمیه حضور در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۵ را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، مسابقات چلنجرکاپ ۲۰۲۴ مردان برگزار شد و در فینال این رقابت‌ها تیم‌های چین و بلژیک امروز (یکشنبه، ۱۷ تیر) به مصاف هم رفتند. چین توانست با پیروزی مقابل حریفش قهرمان این رقابت‌ها شود و جواز حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۵ را به دست بیاورد.

این تیم شرق آسیایی در فینال حریفش را با نتیجه سه بر یک و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲ از پیش رو برداشت.

لیگ ملت‌های ۲۰۲۵ با حضور ۱۸ تیم برگزار خواهد شد که یک تیم از راه چلنجرکاپ وارد این رقابت‌ها می‌شود و چین توانست این سهمیه را به دست بیاورد. دیگر تیم هم از طریق رنکینگ جهانی وارد لیگ ملت‌های ۲۰۲۵ خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۷ ۲۳:۲۵

باور کنید اینا هم میان مثل ژاپن و یک برنامه ریزی ۴ ساله یا ۸ ساله با یک مربی بزرگ میکنن اون موقع ایران میشه تیم سوم آسیا

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۸ ۰۳:۵۹

بدون برنامه ریزی درست یعنی خطر حذف از جام ملتها به راحتی هر چه تمام

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۸ ۰۷:۴۷

فدراسیون از هم اکنون باید به فکر والیبال باشد اگرچه چه دیر شد و باید هر چه زودتر با تشکیل دو تیم ملی الف. و. ب. با سر مربی ایرانی سقوط والیبال را مسدود کند و موجب رنج والیبال دوستان نشود .

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۸ ۰۹:۲۴

والیبال ملت ندارد ملت ها والیبال دارند پس باید ترجمه شود لیگ والیبال ملت ها غیر از این غلط است و این غلط را ادامه ندهید حداقل قواعد زبان فارسی را در باب صفت و موصوف و مضاف و مضاف الیه رعایت کنید.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۸ ۱۱:۳۵

حال ژاپن ،کم بود چین هم،امد،،،،صددرصد کره،واسترالیا وقطرهم میان،،،،،من میگم،،والیبال ایران،دیگه خوب نمیشه،،سقوط کرده به ۲۰ سال قبل،،،باور کنید ایران دیگه تیمی نمیشه،،

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۹ ۱۵:۲۹

وقتی مهمترین بازیکن که پاسور باشه،با پارتی بازی و ... میارن ،انتظار بیشتری از تیم نداشته باشید.ما شاید صد پاسور بهتر از وادی در ایران داریم ولی متاسفانه....

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۹ ۱۷:۱۵

هرتیم اسیایی مثل چین که وارد به مسابقات برتر دنیا میشود. ما باید احساس خطر کنیم. وازاین رخوت وخواب خرگوشی بیدارشیم. البته حق تیم های بزرگ است که ترقی کنن. دوما. باید باید سرمایه گذاری بلند مدت شود. مربی درجه یک برای پایه های والیبال لازم است. زیرساخت. وسرمایه گذاری درست. مدیر ومدبروبا سواد والیبالی.