• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403041208064
  • منبع : نمایندگی کردستان

مشترکان کم‌مصرف برق در ‌کردستان‌ جوایز نفیس دریافت می‌کنند

مشترکان کم‌مصرف برق در ‌کردستان‌ جوایز نفیس دریافت می‌کنند

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه پویش ملی ۱۵۲۱ همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز اجرا می‌شود، گفت: این پویش با هدف بهینه‌سازی مصرف برق و کاهش ۱۵ درصدی اجرا می‌شود که جوایز نفیسی به افرادی که مشمول آن شوند، تعلق می‌گیرد.

هیوا لهونیان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های مصرف برق، شدت مصرف انرژی در کشور است، اظهار کرد: این شاخص در کشور ما معادل حدود دو برابر میانگین جهانی است، بنابراین برای پاسخگویی به تقاضاهای جدید و رساندن انرژی بیشتر به بخش مولد کشور، بسیار لازم است نسبت به مصرف بهینه اقدام کنیم.

وی افزود: پویش «با انرژی» به عنوان بزرگترین پویش اطلاع‌رسانی کشور در حوزه مدیریت مصرف برق است که در صورت کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق مشترکان بخش‌های خانگی و تجاری، جوایز ارزنده‌ای را به قید قرعه به مشترکان کم مصرف اهدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خاطرنشان کرد: در این پویش علاوه بر ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک ایرانی، هزاران جایزه ارزشمند به مشترکان بخش‌های خانگی و تجاری که موفق به کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق خود شوند، تعلق خواهد گرفت.

لهونیان ادامه داد: نکته مهم در خصوص جوایز خودرویی این است که استان کردستان حداقل یک سهمیه خودرو دارد، بنابراین در مرحله اول هم استانی‌ها با هم رقابت می‌کنند، باقی خودروها سهم استان‌هایی خواهد بود که مردم آن استان بیشترین مشارکت را در پویش «با انرژی» داشته باشند.

وی اضافه کرد: هرچقدر مشارکت هر استان در پویش «با انرژی» موفق‌تر باشد، سهم بیشتری از جوایز را به خود اختصاص خواهد داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به ساعت اوج مصرف که ساعات ۱۱:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و ۲۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ است، از همه مشترکان خواست تا در زمان پیک و اوج مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند و استفاده از آن‌ها را به قبل و یا بعد از ساعات اوج مصرف برق موکول کنند و وسایل غیرضروری در این ساعات خاموش باشد تا با پایداری شبکه برق استان، امکان خدمات دهی و تأمین برق مستمر و پایدار برای همه مشترکان استان، کماکان فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha