• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403041409630
  • خبرنگار : 71145

حزب‌الله لبنان: پاسخ به ترور فرمانده «محمد نعمه» ادامه خواهد داشت

حزب‌الله لبنان: پاسخ به ترور فرمانده «محمد نعمه» ادامه خواهد داشت

در پی حملات گسترده حزب‌الله طی امروز-پنجشنبه یک مقام مقاومت لبنان بار دیگر رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.

به گزارش ایسنا،‌ «هاشم صفی الدین»، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: واکنش به ترور سردار «محمد نعمه» از روز چهارشنبه آغاز شد و ادامه خواهد داشت و جبهه همچنان شعله‌ ور و قدرتمند باقی خواهد ماند.

این مقام حزب‌الله لبنان در پی حملات امروز تهدید مقرهای جدید در اراضی اشغالی را هدف قرار خواهد داد.

صفی الدین افزود: شکست فاجعه بار در رفح و غزه بیانگر آن است که ارتش خسته دشمن قادر به کسب پیروزی نیست.

صفی الدین با اشاره به اینکه «حاج ابونعمه» با زندگی سرشار از پیروزی و پرچم‌های برافراشته، به عنوان شهید و یک فرمانده به دیار باقی شتافت، افزود: ما به این فرمانده افتخار می‌کنیم. او نمونه قدرتی است که مقاومت آن را به دست آورده است.

وی گفت: در مقاومت ما نه پرچمی می‌افتد، نه جبهه‌ای شکست می‌خورد و نه رویارویی ضعیف می‌شود، وقتی فرمانده‌ای شهید می‌شود دیگری پرچم را به دست می‌گیرد، اراده ما تقویت می‌شود و موضع ما سخت می‌شود. این مجاهدان در طول ۹ ماه به نتایج چشمگیری دست یافتند که دشمن را در مقابل دستاوردهای آنها در جبهه لبنان و غزه دچار سردرگمی کرد.

صفی الدین در سخنرانی خود خطاب به صهیونیست‌ها گفت: این ترور هیچ مزیت نظامی به شما نمی‌دهد و دستاوردی برای شما محسوب نمی‌شود، در حالی که دستاورد همان چیزی است که فرمانده ابو نعمه به دست آورد.

این در حالی است که روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: ۲۵ تیم اطفای حریق در خاموش کردن آتش در ۱۰ کانون آتش‌سوزی در جولان و الجلیل علیا در پی حملات حزب‌الله لبنان به پادگان‌های صهیونیست‌ها مشارکت دارند.

حزب‌الله روز پنج‌شنبه، «به عنوان بخشی از پاسخ» به ترور یکی از فرماندهان آن در حمله روز چهارشنبه اشغالگران در جنوب لبنان، مقرهای نظامی این رژیم را در آن سوی مرز «با بیش از ۲۰۰ موشک» هدف قرار داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha