• سه‌شنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99091814231
  • منبع : نمایندگی همدان

نقش‌آفرینی بسیجیان این بار در دفاع از حریم سلامت

نقش‌آفرینی بسیجیان این بار در دفاع از حریم سلامت

ایسنا/همدان از امروز ۲۷۶ نفر بسیجی آموزش دیده در ۴۶ روستای بخش گل تپه شهرستان کبودراهنگ به همراه تیم سلامت و دیگر نیروهای فعال در طرح شهید سلیمانی به روستائیان خدمات می دهند.

بسیجیان بخش گل تپه به همران نیروهای تیم سلامت و دیگر نهادها با ارائه خدمات در مانی، مراقبتی، نظارتی و حمایتی در قالب طرح شهید سلیمانی به مردم روستاها خدمات رسانی می کنند.

پس از گذشت حدود ۱۰ ماه تلاش برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و خدمات رسانی به افراد آسیب دیده از بیماری کووید ۱۹ این بار دفاع از حریم سلامت تنها به دست‌اندرکاران بخش بهداشت و درمان سپرده نشده بلکه بسیاری از نهادها، ادارات و حتی گروه‌های مردمی، عزم خود را برای مقابله جدی‌تر با این ویروس در جای‌جای این استان کهن هگمتانه و روستاهای دور افتاده بخش گل تپه جزم کرده‌اند.

گل تپه از جمله بخش های محروم استان همدان است که کارمندان ادارات، عوامل سپاه، بسیج، هلال‌احمر، اورژانس، سازمان‌های مردم نهاد، سفیران سلامت، اصحاب رسانه و بخشدار آن منطقه همه در یک پایگاه جهادی و در یک صف مشترک برای دفاع از سلامت شهروندان وارد کارزار مبارزه شده اند.

در این طرح تیم‌های مراقبتی، حمایتی، نظارتی و درمانی به صورت فعال در صحنه حضور می‌یابند تا منسجم و یکپارچه، سدی در مقابل این بیماری ایجاد کنند و با اولویت دادن به اقشار آسیب‌پذیر، خانواده‌های کم‌درآمد، سالمندان و بیماران زمینه‌ای، بتوانند بیش از گذشته در مسیر مقابله گام بردارند.
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای بخش گل تپه در حاشیه جلسه آموزشی بسیجیان مدافع سلامت به خبرنگار ایسنا گفت: از امروز در هر پایگاه مقاومت روستاها سه تیم و هر تیم شامل دو نفر بسیجی به عنوان خادمان مردم در کنار نیروهای مرکز بهداشت کبودراهنگ و دیگر نهادها به روستائیان خدمات رسانی می کنند.

علی شیخیان اجرای طرح «هر خانه، یک پایگاه سلامت» را فرصتی دانست تا همه نهادها به صورت منسجم با تجهیزات مورد نیاز در دور افتاده ترین روستاها در خدمت مردم باشند.

وی بیان کرد: از امروز ۲۷۶ نفر در قالب ۱۳۸ گروه از بسیجیان آموزش دیده در ۴۶ روستای بخش گل تپه در کنار نیروهای تیم سلامت، بهورزان، نمایندگی های ادارات عضو در ستاد کرونا و در روستاها کار خدمات رسانی به مردم را آغاز می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha