• چهارشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98121410958
  • خبرنگار : 50037

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبرداد

بازگشت سلامتی به ۲ بیمار کرونایی در اسدآباد همدان

بازگشت سلامتی به ۲ بیمار کرونایی در اسدآباد همدان

ایسنا/همدان رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از اعلام تأیید دو مورد تست مثبت کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: بیماران مذکور خوشبختانه با حال عمومی خوب در حال حاضر از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

دکتر بهنام رضا مخصوصی اظهار کرد: همانگونه که‌پیش بینی می‌شد و برآوردهای علمی نشان می‌داد که احتمال ابتلا به کروناویروس در شهرستان اسدآباد دور از انتظار نیست، پس از ارسال نمونه‌های متعدد از موارد مشکوک به کرونا و انجام آزمایش‌های مربوطه و اعلام موارد منفی، توسط آزمایشگاه تخصصی، روز گذشته دو مورد تست ابتلا به کروناویروس در اسدآباد مثبت اعلام شد.

وی افزود: بیماران مذکور که تحت مراقبت سیستم‌درمانی بودند، پس از اقدامات درمانی و مراقبت‌های پرستاری، خوشبختانه با حال عمومی خوب در حال حاضر از بیمارستان ترخیص شده‌اند و کماکان توسط همکاران حوزه بهداشت دانشکده در حال پیگیری مستمر هستند.

مخصوصی تصریح کرد: این دانشکده وظیفه خود می‌داند در نخستین فرصت اطلاعات مربوط به بیماری کرونا را صادقانه با مردم شهرستان در میان بگذارد و انتظار دارد، مردم خادمان حوزه سلامت را مورد اعتماد و وثوق خود بدانند و به شایعات و سخنان غیرمستند که موجب تشویش و اضطراب عمومی می شود، توجهی نکنند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد، وی یادآور شد: انتظار ما کماکان رعایت نکات بهداشتی و مراقبت از سلامت خود و خانواده‌ در عین آرامش و آگاهی بوده و برای کنترل و متوقف کردن این ویروس، در خانه بمانید و از ترددهای غیرضروری جداً خودداری کنید.

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پاسخ به خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه چرا با وجود مثبت شدن آزمایش دو نفر در روز گذشته بلافاصله این بیماران از بیمارستان مرخص شده اند، گفت: این بیماران سه یا چهار روز پیش به کرونا مبتلا شده و با مراجعه به بیمارستان بستری می شوند و خوشبختانه طی این مدت به علت بهبودی، پروتکل درمانی اجازه مرخص شدن به این بیماران می دهد بنابراین از بیمارستان مرخص شدند اما وضعیت سلامت آنها کماکان به طور مستمر توسط همکاران حوزه بهداشت دانشکده در حال رصد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha