• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403041006350
  • خبرنگار : 50037

آبرسانی به ۳ روستای رزن توسط خیرین

آبرسانی به ۳ روستای رزن توسط خیرین

ایسنا/همدان مدیر امور آب و فاضلاب رزن از آبرسانی به سه روستای این شهرستان توسط خیرین در سال گذشته خبر داد.

وحید یادگاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال گذشته سه روستای قرایلر، پاینده و جعفرآباد با کمک ستاد و خیرین آبرسانی شد که در این رابطه لوله مورد نیاز توسط خیر نیک‌اندیش خریداری و تامین و حفاری آن توسط دهیار و شورای هر روستا و اصلاح و لوازم انشعاب پروژه توسط امور آب و فاضلاب انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در این رابطه در روستای پاینده ۷۵۰ متر لوله‌گذاری انجام شد، ادامه داد: در روستای جعفرآباد ۱۰۰۰ متر اصلاح شبکه انجام شد ضمن اینکه در روستای قرایلر نیز ۲۰۰۰ متر لوله توسط خیر نیک‌اندیش خریداری شده که اجرای آن در دست اقدام است علاوه بر آن در روستای پاینده و جعفرآباد ۸۲ فقره انشعاب نیز اصلاح شده است.

یادگاری همچنین گفت: روستای گرمک رزن از جمله روستاهای غیر تحت پوشش امور آب و فاضلاب شهرستان بوده که جز قرار داد دوم قرارگاه امام حسن(ع) گذاشته شده که با اجرای پروژه آبرسانی این روستا تحت پوشش و خدمات امور آب و فاضلاب قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال‌جاری در سطح شهرستان و روستاهای آن ۱۰ مورد نیاز آبی شناسایی و احصا شده که رفع مشکلات این موارد در دست پیگیری است.

یادگاری خاطرنشان کرد: قراکند، گرمک، گندوز، مجتمع قایش، مجتمع تخت، نوار، کهریز بغازی، چاه آب دمق و چورمق از جمله موارد احصا شده در زمینه نیاز آبی هستند.

وی در ادامه از اجرای ۱۴ پروژه آبرسانی طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: این تعداد پروژه با اعتباری افزون‌بر ۱۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در سطح شهرستان اجرا شد.

یادگاری تصریح کرد: اجرای خط انتقال آب چاه جدید جربانلو به متراژ ۶۰۰ متر، اصلاح خط انتقال راه رزن به قروه به متراژ ۹۰۰متر، اصلاح خط پمپاژ ورودی مخزن رزن به متراژ ۳۰۰ متر، اصلاح خط پمپاژ روستای قره‌بلاغ به متراژ ۱۷۰۰ متر، اجرای خط انتقال آب روستای قایش به متراژ ۱۴۰۰ متر، اصلاح خط انتقال آب چشمه چهار بلاغ به اورته قمیش به طول ۷۰۰ متر، اجرای خط انتقال از مخزن غینرجه به یارمجه باغ به طول ۴۲۰۰ متر، اصلاح خط انتقال پمپاژ اجاق، تجهیز چاه روستای چورمق و اورته قمیش، اصلاح شبکه توزیع قادر خلج جعفرآباد و قهارد چورمق از جمله پروژه‌های آبرسانی سال گذشته این شهرستان بوده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
دیروز ۱۲:۱۲

سلام خیرین محترم ی فکری به حال روستای. گندوز کنید بیا ببین تو چه وضعیتی هستند اب خوردن پیدا نمیشه

avatar
دیروز ۱۲:۱۴

مجتمع خورونده سالی 12 ماه که خرابه