• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403041006837
  • منبع : بازار

تابلو در دکوراسیون داخلی

تابلو در دکوراسیون داخلی

عناصر تزیینی مانند تابلو نقش زیادی در جذابیت فضا ایفا می کنند. به همین دلیل امروزه در دکوراسیون داخلی از انواع تابلو دکوراتیو با تنوع بالا استفاده می شود. این عنصر تزیینی را می توان به صورت تابلو بوم چاپی ارائه کرد که دارای تنوع بالایی است. همچنین از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه می باشد. بهتر است با توجه به نوع طراحی هر فضا، از تصاویر مختلف برای دیزاین فضای داخلی استفاده شود.

نقش تابلو در دکوراسیون داخلی

به گزارش ایسنا به نقل از سایت دکورآفیس، در چیدمان داخلی می توان از انواع عناصر و پوشش های تزیینی استفاده کرد. یک فضای خالی و بدون هیچ گونه تزیین را تصور کنید؛ بدیهی است که از نظر بصری خسته کننده و یکنواخت می باشد. به همین دلیل باید با استفاده از تزییناتی مانند تابلو دیواری آن را تزیین کرد که استفاده از آن دارای سابقه طولانی می باشد. از دیرباز در دیزاین داخلی فضا از انواع تصاویر و طرح ها استفاده می شد. بیشتر طرح ها نیز برگرفته از طبیعت بودند.

نقش تابلو در دکوراسیون داخلی را امروزه می توانید در دیزاین داخلی کاربری های مختلف مانند مسکونی، تجاری و اداری مشاهده کنید. در یک فضای تجاری برای اینکه نوع فعالیت و خدمات به مراجعه کننده معرفی شود، از تابلو استفاده می شود. انتخاب درست طرح برای هر فضای تجاری می تواند موجب افزایش فروش در کسب و کارهای مختلف شود. در فضای مسکونی این عنصر تزیینی می تواند به بخش هایی مانند پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب و ... هویت ببخشد.

انواع تابلو دکوراتیو

باید گفت که تابلو های دکوراتیو دارای دسته بندی متنوعی هستند. با توجه به موضوع و طرح آن ها می توان گفت که انواع تابلو اغلب شامل موضوعاتی مانند طبیعت، کودک، مشاغل، گل، فنگشویی، مذهبی و ... هستند؛ اما از نظر سبک به انواع مدرن، کلاسیک، سنتی، فانتزی، مینیمال و ... دسته بندی می شوند. این آثار در صورتی که به شکل تابلو چاپی ارائه شوند دارای تنوع بسیار بالایی هستند. در نتیجه می توان برای هر نوع دیزاین داخلی از آنها استفاده کرد.

با توجه به سبک طراحی فضای مورد نظر می توان از تابلو ها با طرح های مختلف استفاده کرد. با توجه به طراحی مدرن ساختمان های امروزی، اغلب برای دیزاین فضای داخلی از طرح های مدرن استفاده می شود. طرح های مدرن دارای تنوع بالاتری هستند و با نوع دیزاین فضای داخلی امروزی هماهنگ هستند. برای خرید تابلو مدرن می توانید از طریق فروشگاه سایت دکورآفیس اقدام کنید.

تابلو طبیعت نیز یکی دیگر از انواع طرح های پرفروش محسوب می شود که به شکل های مختلفی ارائه می شود. تصاویری از مناظر روستایی، کوهستان، جنگل و ... در این دسته بندی قرار دارند. بهتر است با توجه به نوع طراحی و رنگ هر فضا این آثار را خریداری کنیم.

تابلو در دکوراسیون داخلی

تابلو مدرن برای پذیرایی

پذیرایی یکی از بخش های مهم در هر فضای مسکونی به شمار می آید. به همین دلیل باید دارای دیزاین و طراحی متفاوت و منحصر به فردی باشد. از این رو انتخاب تابلو برای پذیرایی امری چندان ساده نیست. آثار مدرن با توجه به دکوراسیون داخلی کاربرد بیشتری برای این نوع فضا دارند. برای پذیرایی از مهمانان از اتاق پذیرایی استفاده می شود و هر عنصری که در آن استفاده می شود می تواند به مهمانان سلیقه میزبان را معرفی کند. از این رو باید در انتخاب تابلو برای این فضا دقت شود.

اغلب تابلو مدرن با موضوعاتی مانند گل و طبیعت برای این فضا استفاده می شود. می توان برای جذابیت بیشتر از بوم با اشکال هندسی مختلف مانند مستطیل، مربع، دایره و ... استفاده کرد. با توجه به فروش تابلو های مدرن می توان از بین آن ها طرح مورد نظر را با توجه به سلیقه خود انتخاب کرد.

امروزه برای دیزاین فضای داخلی مانند پذیرایی، عناصر تزیینی مانند تابلو حرف اول را می زنند. به دلیل تنوع بالایی که این عناصر تزیینی در طرح و رنگ دارند، امکان ایجاد و طراحی یک فضای هماهنگ بیشتر است. می توانید برای پذیرایی از انواع طرح های سنتی یا کلاسیک نیز استفاده کنید. البته در صورتی که فضای مورد نظر به صورت کلاسیک طراحی شده باشد.

تابلو در دکوراسیون داخلی

 قیمت تابلو دکوراتیو

عوامل زیادی در تعیین قیمت تابلو موثر هستند. در خصوص تابلو های چاپی می توان به مواردی مانند کیفیت چاپ، ابعاد بوم نقاشی و نوع برند اشاره کرد. کیفیت چاپ موجب می شود که طرح را بتوان در ابعاد استاندارد بزرگ نیز سفارش داد. ابعاد بوم نیز به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل در تعیین قیمت تابلو دکوارتیو شناخته شده است. به همین دلیل هر چقدر ابعاد تابلو بزرگ تر باشد، باید هزینه بیشتری پرداخت شود.

اگر به دنبال تابلو با قیمت مناسب و مقرون به صرفه هستید، آثار چاپ شده روی بوم نقاشی بهترین گزینه هستند؛ چراکه این آثار نسبت به سایر عناصر تزیینی قیمت مقرون به صرفه ای دارند و به همین دلیل طراحان فضای داخلی از آن ها برای دیزاین استفاده می کنند. برندی که این آثار را ارائه می دهد نیز در تعیین قیمت تابلو موثر است. مثلا آثاری که در دکورآفیس ارائه می شوند، با وجود کیفیت بالا قیمت های مناسب دارند.

علت فروش تابلو دیواری

فروش تابلو دیواری با توجه به طرح آن مشخص می شود. برخی از طرح ها از فروش بالاتری برخوردار هستند و برخی دیگر فروش پایین تری دارند. طراحان طرح های پرفروش را با تنوع بسیار زیادی ارائه می دهند. با این کار مخاطب حق انتخاب بیشتری دارد و می تواند با توجه به سلیقه خود، طرح مورد نظر را انتخاب کند. می توان گفت که تنوع طرح های چاپی به قدری است که برا هر سلیقه ای یک طرح وجود دارد!

عوامل دیگری نیز می توانند در فروش تابلو بوم های چاپی موثر باشند. به عنوان مثال کیفیت چاپ از دلایل اصلی فروش بالا است. در صورتی که چاپ کیفیت بالایی نداشته باشد، نمی توان طرح را در اندازه بزرگ تر چاپ کرد. از این رو افراد هنگام خرید به کیفیت تابلو نیز دقت می کنند. طرح های پرفروش را می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه سایت دکورآفیس مشاهده کنید. تنوع این آثاری به قدری است که هر شخص می تواند با توجه به سلیقه خود طرح مناسب برای دیزاین داخلی را انتخاب کند.

کلام آخر

همانطور که گفته شد از دیرباز تا کنون استفاده از تابلو برای دیزاین فضای داخلی مرسوم بوده است. یکی از موضوعاتی نیز که در این خصوص کاربرد بیشتری داشته است، طبیعت و گل می باشد. تابلو دکوراتیو معمولا با طرح ها و سبک های متنوعی ارائه می شود و مخاطب می تواند با توجه به این موارد نسبت به خرید تابلو اقدام کند. بهتر است برای فضاهای داخلی مسکونی، تجاری و اداری با توجه به نوع دیزاین داخلی از عناصر تزیینی مرتبط استفاده کنیم. با این کار تعادل در طراحی فضا ایجاد می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha