• دوشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98092518765
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

طرح کمیته امداد کرمانشاه برای جذب 25 هزار حامی جدید

با 10 هزار تومان حامی شوید

با 10 هزار تومان حامی شوید

ایسنا/کرمانشاه در طرح جدید کمیته امداد برای جذب پدران معنوی، تنها با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان می‌توان حامی ایتام یا فرزندان محسنین شد.

 محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از اجرای طرح جدید جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین خبر داد و گفت: کمیته امداد در ماه های پایانی سال جذب یک میلیون حامی جدید در سراسر کشور را در دست اجرا دارد.

 رخصی افزود: سهم استان کرمانشاه از این برنامه حمایتی جذب ۲۵ هزار حامی جدید برای فرزندان نیازمند کرمانشاهی تا پایان سال جاری است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، رخصی تاکید کرد: این حامیان جدید ماهانه با پرداخت تنها 10 هزار تومان دستگیر فرزندان یتیم و فرزندان محسنینی که دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده هستند، خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه طرح حامی یابی جدید براساس روش‌های گوناگونی اجرا می‌شود، گفت: یکی از این روش‌ها  بهره گیری از ظرفیت کارمندان رسمی و غیر رسمی شاغل در سازمان‌ها، ادارات و مؤسسات دولتی است که طرح "هر کارمند، یک حامی" برای آنان اجرا می شود.

رخصی تصریح کرد: در روش دیگر این طرح در مدارس و برای والدینی که در جشن عاطفه‌ها اعلام همکاری کرده‌اند با عنوان طرح "هر کلاس، یک حامی" اجرا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه قطره قطره کمک های مردم نیکوکار موجب خیر کثیر برای نیازمندان به ویژه فرزندان یتیم و محسنین می شود، افزود: خیران نیک اندیش می توانند برای شرکت در این طرح بزرگ ملی به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و یا سایت الکترونیکی emdad.ir مراجعه کنند.

 رخصی همچنین با یادآوری اینکه هم اکنون حدود هفت هزار یتیم و فرزند محسنین در استان کرمانشاه تحت حمایت کمیته امداد هستند، عنوان کرد: این فرزندان از حمایت‌های بیش از ۲۰ هزار پدر معنوی بهره مند می شوند که امیدواریم با جذب حامیان جدید تعداد حامیان این فرزندان معنوی تا پایان سال به بیش از ۴۵ هزار نفر افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha