• چهارشنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 98082214154
  • خبرنگار : 99999

ریزجلبک اسپیرولینا؛ از تولید تا بازاریابی و فروش

ریزجلبک اسپیرولینا؛ از تولید تا بازاریابی و فروش

کارگاهی با عنوان "بیومارکتینگ ریزجلبک اسپیرولینا" و با هدف آموزش و شناخت ظرفیت‌های تولید و بازاریابی این ریزجلبک در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، اسپیرولینا یک نوع جلبک آبی و به رنگ سبز است که در آب‌های شیرین و شور مناطق گرمسیری رشد می‌کند و متخصصان تغذیه آن را غذای فوق العاده‌ای برای آینده می‌دانند. این جلبک به علت دارا بودن مواد معدنی، ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه و مواد آنتی اکسیدان، می‌تواند دارای اثرات فراوانی از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش انرژی، کاهش فشار خون و حتی خواص ضد سرطانی باشد.

بر این اساس، کارگاه "بیومارکتینگ ریزجلبک اسپیرولینا" توسط انجمن علمی دانشجویی بیوتکنولوژی دانشگاه الزهرا در روز پنجشنبه ۲۳ دی از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۷ در این دانشگاه برگزار می‌شود.

تبیین ضرورت‌های تولید ریزجلبک اسپیرولینا، اصول طراحی فتوبیو راکتورهای چرخه تولید، آموزش کشت ساده و کاربردی، تبیین سازوکار فرآیندهای پایین دستی، معرفی محصولات عرضه شده در بازار جهانی و تجاری سازی و بیومارکتینگ از جمله سرفصل‌های این کارگاه است.

سخنرانان این کارگاه دکتر علی چوپانی (پژوهشگر مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج))، دکتر مظفر محمدی (پژوهشگر مرکز تحقیقات نانوبیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج))، مهندس ابوالفضل صالحی باویلی (مدیر فنی شرکت مهندسی زیست فناوری وایا)، مهندس علیرضا پارسا (مدیر اجرایی شرکت مهندسی زیست فناوری وایا) هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha