• دوشنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98072921343
  • خبرنگار : 50159

رئیس فدراسیون بوکس:

رویکرد امروز فدراسیون، برندسازی بوکس است

رویکرد امروز فدراسیون، برندسازی بوکس است
عکس از: روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان

ایسنا/زنجان رئیس فدراسیون بوکس تاکید کرد: یکی از رویکردهای اصلی فدراسیون در برهه کنونی، برندسازی این رشته ورزشی در کشور است.

به گزارش ایسنا، حسین ثوری ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت بوکس استان زنجان که با حضور اعضای این مجمع و در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه فدراسیون اشرافیت کامل به کمبودهایی که در این رشته گریبان‌گیر استان‌ها است، آگاه بوده و تلاش می‌کند تا کمک‌حال هیئت‌ها باشد، افزود: در طول یک سال و هشت ماه گذشته تلاش کردیم تا عقب‌ماندگی‌هایی را که در این رشته وجود داشت را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه بوکس ایران در بخش‌های مختلف پیشرفت قابل توجهی را نسبت به گذشته داشته است، تصریح کرد: یکی از توفیقات به دست آمده در این مدت، افزایش آمار جمعیت ورزشکاران سازمان‌یافته در یک سال گذشته بوده که این آمار در برهه کنونی دو برابر رشد داشته است. همچنین در حال حاضر بین ۱۵ تا ۲۰ هزار ورزشکار مستعد بوکس در رده‌های سنی پایه داریم که به بدنه بوکس کشور اضافه شده و زنجان یکی از این استان‌ها به‌شمار می‌رود.

این مسئول با یادآوری اینکه یکی دیگر از توفیقاتی که بوکس در برهه کنونی به آن دست پیدا کرده، انعکاس رقابت‌های این رشته از طریق رسانه ملی بوده است، ادامه داد: بی‌شک، انعکاس این رویدادها از رسانه ملی می‌تواند به معرفی بیش از پیش بوکس در کشور کمک کرده و زمینه را برای حضور بخش خصوصی در این عرصه و حمایت از این رشته مفرح را فراهم کند، به همین خاطر معتقدیم می‌توان در زمینه برندسازی بوکس، به‌عنوان یکی از پردرآمدترین رشته‌ها ورود پیدا کرد.

ثوری با بیان اینکه ورود جدی نیروهای مسلح و رسانه ملی در بحث بوکس را باید به فال نیک گرفت، بیان کرد: خوشبختانه امسال شاهد برگزاری مسابقات بوکس کارگری قهرمانی کشور برای اولین‌بار در کشور خواهیم بود که این خود می‌تواند زمینه توسعه بیش از پیش این رشته در کشور را فراهم کند. همچنین با توجه به اهمیت اعزام‌ها تلاش کردیم علی‌رغم مشکلات مالی، در همه رقابت‌های برون‌مرزی حضوری موفق داشته و ورزشکاران مستعد و توانمند را به این رویدادها اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه با اشاره به اینکه زنجان یکی از استان‌هایی است که از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است، گفت: طوفان شریفی یکی از بوکسورهای مستعد زنجانی است که توانست در رقابت‌های اخیر که به میزبانی اهواز برگزار شد، شایستگی‌های خود را به منصه‌ظهور گذاشته و به تیم‌ملی دعوت شود، این در حالی است که معتقدیم در سایر استان‌ها نیز چنین استعدادهایی وجود دارد و فقط باید مقوله استعدادیابی را در بوکس به خوبی پیاده کنیم.

وی با یادآوری این فدراسیون بوکس در سال گذشته توانست به‌عنوان بهترین فدراسیون در زمینه برگزاری مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کشور شناخته شود، بیان کرد: امروز فدراسیون بوکس دارای سند بوده و همه اقدامات خود را بر اساس این سند پیش می‌برد که در همین راستا یکی از رویکردهای اصلی فدراسیون، حضور نمایندگانی از کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha