• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403041409427
  • خبرنگار : 50163

۱۰۲ شعبه اخذ رأی میزبان رأی‌دهندگان ابهری

۱۰۲ شعبه اخذ رأی میزبان رأی‌دهندگان ابهری

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: در روز انتخابات ۱۰۲ شعبه در این شهرستان میزبان رأی‌دهندگان است که از این تعداد ۶۹ شعبه شهری بوده که ۶۶ شعبه ثابت و سه شعبه سیار است.

احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آخرین روند برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ابهر، اظهار کرد: در روز انتخابات ۱۰۲ شعبه در این شهرستان میزبان رأی‌دهندگان است که از این تعداد ۶۹ شعبه شهری است و از این تعداد نیز ۶۶ شعبه ثابت و سه شعبه سیار است.

وی از استقرار ۳۳ شعبه أخذ رأی در روستاهای ابهر نیز خبر داد و ادامه داد: از این تعداد ۱۳ شعبه ثابت و ۲۰ شعبه سیار است تا نسبت به جمع‌آوری آرای هم‌وطنان ساکن در روستاها اقدام کنند.

او با توضیح اینکه بیش از ۱۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برگزاری انتخابات در ابهر را یاری خواهند کرد، اضافه کرد: آموزش‌های لازم در حوزه‌های مختلف انجام شده و آسیب‌های احتمالی نیز بررسی و رفع شده است.

فرماندار ابهر با تاکید بر این مطلب که امیدواریم روز جمعه شاهد حضور حداکثری هم‌وطنان‌مان در پای صندوق‌های رأی باشیم، ادامه داد: هر رأی مانند یک تیر است که به قلب دشمنان ما فرو می‌برد و آنان را در مقابله با جمهوری اسلامی ایران به زانو در می‌آورد.

او یادآورشد: بنابراین دوام جمهوری اسلامی و قوام جمهوری اسلامی و عزت جمهوری اسلامی و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است؛ برای همین است که ما توصیه می‌کنیم مردم مسئله‌ رأی دادن را، حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند.

ذوالقدر با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام برای مردم و مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب، تصریح کرد: در انتخابات پیش‌رو باید با تبیین خدمات انجام شده در دولت‌، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کرد چرا که حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه یک کشور است.

وی با بیان اینکه  حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تجلی همبستگی اجتماعی است، خاطر نشان کرد: همه ما باید به سهم خود تلاش کنیم در انتخابات حضور داشته باشیم و به دنیا نشان دهیم که مردم پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و ارزش‌های انقلاب، عدالت و آزادی است و نشان می‌دهد مردم در سرنوشت خودشان ذی‌حق هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha