• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403041308871
  • خبرنگار : 50200

ورود دستگاه قضایی مازندران برای حل مشکل جاده «میرود – چپکرود»

ورود دستگاه قضایی مازندران برای حل مشکل جاده «میرود – چپکرود»

ایسنا/مازندران رئیس کل دادگستری مازندران برای حل مشکل جاده دسترسی میرود – چپکرود در شهرستان جویبار طی بازدید میدانی از نزدیک در روند مشکلات این مسیر قرار گرفت و با بیان اینکه این پروژه چندین سال است متوقف شده و بلاتکلیف مانده، گفت: باید اقدامات لازم در راستای توسعه و تسهیل مسیر دسترسی مردم منطقه با در نظر گرفتن اصل قانون انجام شود.

عباس پوریانی در بازدید از جاده دسترسی میرود – چپکرود افزود: یکی از مناطق آزاد تجاری-صنعتی استان مازندران در منطقه میرود تا چپکرود واقع است که بخشی از آن به جویبار و بخشی به بهنمیر متصل است. متاسفانه در راستای توسعه و آبادانی استان، فرایند تکمیل پروژه جاده دسترسی میرود - چپکرود و احداث راه دسترسی به منطقه آزاد، چندین سال است متوقف شده و بلاتکلیف مانده است.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: باید ضمن توجه به اجرای دقیق قانون، بررسی و پیگیری لازم جهت تعیین تکلیف و حل مشکلات این پروژه صورت گیرد، همچنین با توجه به مشکلات موجود در این پروژه و مخالفت برخی دستگاه های اجرایی مبنی بر ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی، ضمن بررسی دقیق، اقدامات لازم در راستای توسعه و تسهیل مسیر دسترسی مردم منطقه با در نظر گرفتن مُرِّ قانون انجام شود.

ورود دستگاه قضایی مازندران برای حل مشکل جاده «میرود – چپکرود»

پوریانی افزود: دستگاه قضایی استان در مسیر پیشرفت و توسعه استان حامی مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده و در راستای رفع موانع در چهارچوب قانون اهتمام خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، رئیس کل دادگستری مازندران در این بازدید پای صحبت مردم و اهالی منطقه نشست و ضمن استماع سخنان فرماندار شهرستان و نماینده مردم در مجلس، مشکلات مبتلابه شهرستان را در این راستا جویا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
دیروز ۱۱:۴۶

از دکتر باقرزاده انتظار داریم در خصوص بلوار دریا، که شهر بهنمیر را به دریای خزر ارتباط میدهد، اقدام عاجل کنند، این بلوار شریان حیاتی شهر بهنمیر هست که متاسفانه سالهاست نیمه کاره شده و هیچکسی هم بفکر اتمام این پروژه حیاتی شهر بهنمیر نیست!!!