• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 97022413256
  • منبع : نمایندگی لرستان

بزرگترین کارآفرینان از دانشگاه‌ها چیزی دریافت نکرده‌اند

بزرگترین کارآفرینان از دانشگاه‌ها چیزی دریافت نکرده‌اند

ایسنا/لرستان رئیس کمیسیون IT اتاق بازرگانی لرستان گفت: بزرگترین کارآفرینان از دانشگاه‌ها چیزی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش ایسنا، احسان مبینی‌پور در دوازدهمین رویداد دورهمی کارآفرینی دیدار که به همت دفتر سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در هیچ دانشگاهی چیزی که به دنبال آن هستید را نمی‌یابید و خود باید پیگیر پاسخ سوالات از منابع مختلف باشید که بهترین منابع را می‌توان در بستر اینترنت جستجو کرد.

وی با بیان اینکه بزرگترین کارآفرینان از دانشگاه‌ها چیزی دریافت نکرده‌اند، ادامه داد: متاسفانه جوامع مدرک‌گرا شده‌اند و تنها به تخصص بها داده نمی‌شود؛ کسی‌که به سراغ فعالیتی می‌رود باید مدرک آن را ارائه دهد.

مبینی‌پور با اشاره به اینکه خوشبختانه در عمر این دولت به شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا بها داده شده است، افزود: هم‌اکنون بحث استارت‌اپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها را داریم و علاقه‌مندان می‌توانند به این موضوعات وارد شوند.

رئیس کمیسیون IT اتاق بازرگانی لرستان بیان کرد: در دانشگاه‌ها چیزی که در بازار به کارتان بیاید را ارائه نمی‌دهند اما افراد زیادی با رشته‌های متفاوت توانسته‌اند تخصص‌هایی به دست آورده و خود را تقویت کنند برای همین نباید به دریافت‌های علوم دانشگاهی بسنده کرد.

وی بازار IT و حوزه نرم‌افزار را بازاری بکر عنوان کرد که زمینه فعالیت گسترده‌ای دارد و ادامه داد: در ابتدای هر کاری باید فروشنده خوبی بود و بزرگترین هنر فروشندگی است.

مبینی‌پور ادامه داد: اگر می‌خواهید در بازار کسب و کار موفق باشید باید فروشنده خوبی باشید و حتی برای انتقال ایده و دیدگاه خود نیز می‌بایست این هنر را به خوبی دانست.

این کارآفرین بیان کرد: هیچ روزی نباید با روز بعد برابر باشد و در مواجهه با مشتریان، مدیریت را باید به صورت عملی در فضای کسب و کار پیاده کرد و این محیط را به چالش کشید.

وی بیان کرد: نیاز داریم چندین برابر بهتر شویم و غیرممکن یک دیدگاه است و به صورت مطلق وجود ندارد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha