• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403041308486
  • خبرنگار : 50176

استاندار خبر داد:

خروج ضایعات فروشی‌ها محله اسدآبادی مرکز لرستان ظرف چند هفته آینده

خروج ضایعات فروشی‌ها محله اسدآبادی مرکز لرستان ظرف چند هفته آینده

ایسنا/لرستان ‌استاندار لرستان با اشاره به اینکه محله اسدآبادی جزو محله‌های آسیب دیده بوده که با مشکلاتی مانند آلودگی کسب و کار، وجود ضایعات فروشی‌ها و موارد دیگر گریبانگیر است، گفت: در راستای رفع مشکل ضایعات فروشی‌ها از شهردار دعوت کردیم، شهردار هم قول داد ظرف چند هفته دیگر ضایعات فروشان را به خارج از شهر انتقال دهد.

‌ابوطالب شفقت شامگاه سه شنبه ۱۲ تیر در حاشیه بازدید از محلات حاشیه‌ای خرم‌آباد، اظهار کرد: به تاسی از رئیس جمهور شهید بازدید میدانی از مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای شهر را شروع کردیم، امشب هم در مسجد امام صادق محله اسدآبادی با مردم دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتیم.

وی‌ با اشاره به اینکه ارزیابی مشکلات و چالش‌های محله اسدآبادی در گذشته توسط بسیج سازندگی سپاه انجام شده‌است، افزود: در چارچوب ارزیابی انجام شده در آینده نزدیک کارگروهی تشکیل و تقسیم کار بین دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود.

شفقت تاکید کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی، سر و سامان دادن جوانان و ایجاد کسب و کار آنها و احیا بافت کالبدی ساختمانی محله اسدآبادی را در دستور کار قرار می‌دهیم تا شاهد رفاه مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه این محله ۳۶۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: باید با همه توان برای رفع مشکلات آنها پای کار باشیم.

استاندار لرستان در پایان بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب شخصی که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد تاکید کرد و افزود: باید شخصی را انتخاب کنید که پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و طرح‌های جدید را در راستای اشتغال و رونق اقتصادی کشور شروع کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۱۳ ۲۰:۵۹

ممنونم از لطف شما سپاسگزارم از کسانی که بانی این کار خدا پسندانه هستند

avatar
دیروز ۰۰:۴۶

از استاندار محترم بینهایت سپاسگزاریم واز شهردار محترم خواهشمندیم مکان مناسبی برای همه نه تعدادی بروند یک عده باز هم بمانند چون منطقه اسدآبادی منطقه پر رفت وامد هستند