• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403041208384
  • منبع : نمایندگی لرستان

رئیس ستاد مردمی پزشکیان در لرستان:

رای دادن راهکار قرار گرفتن کشور در مسیر تحول و توسعه است

رای دادن راهکار قرار گرفتن کشور در مسیر تحول و توسعه است

ایسنا/لرستان رئیس ستاد مردمی پزشکیان در لرستان گفت: رای دادن راهکار تحقق پیشرفت و قرار گرفتن کشور در مسیر تحول و توسعه است.

بهزاد مومنی‌مقدم امروز دوازدهم تیرماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: رای دادن راهکاری برای تحقق پیشرفت، ایجاد قدرت، تقویت امنیت و قرار گرفتن کشور در مسیر تحول و توسعه است

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات علی رغم اینکه یک حق مدنی است ولی افراد می‌توانند از این حق استفاده کنند یا نکنند.

مومنی‌مقدم اظهار کرد: ما در زندگی اجتماعی نسبت به همنوعانمان و هموطنانمان دارای مسئولیت هستیم و باید نسبت به آن‌ها در بزنگاه‌های تاریخی با تصمیم درست این مسئولیت را به درستی اجرا کنیم.

رئیس ستاد مردمی پزشکیان در لرستان با بیان اینکه نمی‌توان کسانی که در انتخابات شرکت نکردند را مورد سرزنش قرار داد، بیان کرد: در انتخابات همه دنبال تغییر وضع موجود هستند و دنبال شرایط بهتری بوده تا رفاه برای مردم ایجاد شود.

وی صحبت‌هایش را این چنین ادامه داد که علت آنکه حدود ۶۰ درصد مردم در پای صندوق‌های رای حاضر نشدند این است که رای دهندگان تصورشان این است که وقتی می‌بینند با رای خود تغییری در شرایط زندگی به ویژه معیشت و اقتصاد آن‌ها حاصل نمی‌شود، علاوه بر اینکه خود رغبتی برای مشارکت در انتخابات ندارند دیگران را نیز منصرف می‌کنند.

مومنی‌مقدم رای ندادن را  بی‌توجهی به شرایط کشور دانست و گفت: اگر رای ندهیم افرادی مناصب کشور را به دست می‌گیرند، که صلاحیت اداره کشور را ندارند و یا اصلا توان اجرای صحیح قوانین را ندارند. 

وی گفت: به آن‌هایی که هنوز تردید دارند در انتخابات شرکت کنند توصیه می‌کنم اگر در مرحله اول به هر دلیلی رای ندادید، در مرحله دوم حتما در پای صندوق‌های رای حاضر شوید تا اولا قدرت نظام را به رخ جهانیان بکشانید و ثانیا با رای دادن به فرد اصلح اعلام کنید که با رای خود اجازه نخواهید داد فردی که مناسب مدیریت اجرایی کشور نیست در این منصب قرار گیرد. رای ندادن شما موجب خواهد شد فردی که توان مدیریت کشور را ندارد انتخاب شود.

این مسئول با بیان اینکه دکتر پزشکیان در مناظره‌ی اول حجت را تمام کرد و خود را مکلف دانست تا پیگیر حق و حقوق حتی ۶۰ درصدی که در دور اول انتخابات شرکت نکردند شود، افزود: صرف نظر از گلایه‌ها، مشکلات و گرفتاری‌ها که خیلی از آن‌ها به حق هستند در دور دوم باید شرکت بیشتری در انتخابات داشته باشیم.

رئیس ستاد مردمی پزشکیان در لرستان گفت: باید در انتخابات رئیس جمهوری انتخاب شود که همخوانی بیشتری با خواسته‌های عمومی و اکثریت جامعه دارد و مرددین از این فرصت تاریخی و روزنه‌ی امیدی که برای تغییر سیاست‌های فعلی به وجود آمده استفاده کنند و فرصت سوزی نباید صورت گیرد.

مومنی‌مقدم با بیان اینکه در این مسیر همه با هم برای ایران بهتر گام برداریم، تصریح کرد: دکتر پزشکیان در مناظره دیشب به وضوح در خصوص واقعیات جامعه با مردم صحبت کرد و اینکه بنا ندارد ایران را به قفسی تبدیل کند که در حل مشکلات خود باز بماند و این نگاه در مقابل نگاهی است که کشور را در این وضعیت قرار داده است.

وی اظهار کرد: مردم نیز باید با درک این ضرورت تاریخی با عبور از تفکراتی که مانع حضورشان در انتخابات می‌شود از این فرصت باقی مانده استفاده کنند. رای ندادن یعنی اجازه دهیم که دیگران برای ما انتخاب کنند و تصمیم بگیرند.

او افزود: بیایم با حضوری معنادار و پرشور علاوه بر اینکه از انتخابات به عنوان فرصتی برای بالندگی نظام اسلامی استفاده می‌کنیم خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم و اجازه ندهیم دیگران در سرنوشت ما دخیل باشند.

مومنی‌مقدم گفت: قهر با صندوق رای نه تنها گرهی از مشکلات باز نخواهد کرد، بلکه موجب خواهد شد که نتوان مطالبات مردم را برآورده کرد. علاوه بر آن جایگاه کشور در منطقه و جهان تنزل پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha