• چهارشنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 94052111674
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

بازدید پنج میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس

بازدید پنج میلیون نفر از مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج کشور گفت: از 11 میلیون و 200 هزار نفری که در اردوهای مختلف بسیج شرکت کردند پنج میلیون نفرشان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج کشور گفت: از 11 میلیون و 200 هزار نفری که در اردوهای مختلف بسیج شرکت کردند پنج میلیون نفرشان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش ایسنا،سردار یعقوب سلیمانی که در بوشهر سخن می‌گفت، همچنین اظهار کرد:استان بوشهر در حوزه دفاع مقدس جایگاه ویژه‌ای دارد و شهید نادر مهدوی از مبارزان مقابله مستقیم با آمریکا در خلیج فارس جایگاه این استان را افزایش داده است که مهرماه امسال اعزام کاروان راهیان از شهرستان دشتی زادگاه شهید نادر مهدوی آغاز می‌شود.

حضور در مراسم تجلیل از خادمان شهدا و راهیان نور از برنامه‌هایی بود که با حضور سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج کشور در بوشهر برگزار شد.

درویشی مسئول اردویی راهیان نور سپاه امام صادق(ع) بوشهرنیز با اشاره به اعزام زائران راهیان نور بوشهر به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور خاطر نشان کرد: 517 نفر از مردم بوشهر طی یک ماه گذشته از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کردند.شرکت در برنامه‌های فرهنگی هنری و رزمایش فرهنگی بصیرتی در کردستان از جمله برنامه‌هایی است که در این مدت برای زائران راهیان نور به اجرا درآمد.

وی به مدت اقامت این کاروان‌ها اشاره کرد و افزود:تعداد روزهایی که زائران کاروان‌های راهیان نور استان بوشهر در مناطق عملیاتی غرب کشور اقامت داشتند با احتساب زمان رفت و برگشت پنج روز بوده است.

درویشی افزود:یادمان‌های بازی دراز، پاوه،تپه الله‌اکبر و محل عملیات والفجر 10 از جمله یادمان‌هایی بودند که بیشترین بازدید زائران راهیان نور بوشهری را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha