• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403051308424
  • خبرنگار : 50663

نماینده مردم مشهد در مجلس:

خبرگزاری‌ها در حوزه افزایش اعتماد و امید تلاش کنند

خبرگزاری‌ها در حوزه افزایش اعتماد و امید تلاش کنند

ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به لزوم ایجاد امید و اعتماد در بین مردم، گفت: در این حوزه، کار رسانه‌ اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند؛ از خبرگزاری‌ها تقاضا دارم که در حوزه افزایش اعتماد و امید تلاش کنند.

احسان عظیمی‌راد امروز ۱۳ مردادماه و در آستانه روز خبرنگار، در دفتر ایسنا حضور یافت و در گفت‌وگو با خبرنگاران این رسانه، اظهار کرد: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد، ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و مردم انتظار دارند مشکلات‌شان حل شود. اگرچه دستاوردهای ملموسی در کشور وجود، اما وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی باعث شده این دستاوردها کمتر حس شود. بخشی از مردمی که در انتخابات شرکت نکردند نیز از همین بابت گلایه داشتند که پیشرفت‌های حاصل‌شده، آنچنان که باید بر سر سفره مردم دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به لزوم ایجاد امید و اعتماد در بین مردم، افزود: در این حوزه، کار رسانه‌ اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند. از خبرگزاری‌ها تقاضا دارم که در حوزه افزایش اعتماد و امید تلاش کنند. ما اهمیت رسانه را درک می‌کنیم و به همین جهت در فضای دفتر خود کارگروه فضای رسانه و مجازی تشکیل داده‌ایم. در حوزه معیشت خبرنگاران مانند حقوق و بیمه حساس هستیم و تصمیم داریم در کارگروه رسانه با نگاه تخصصی رسانه‌های مشهد این موضوع را دنبال کنیم.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی اضافه کرد: در حوزه رسانه و کار خبر قوانینی داریم که ممکن است نیاز به بازنگری و تکامل داشته باشد. بنده به عنوان نماینده نظراتی دارم و از کارگروه تقاضا کردیم که کمک کند مطالبی که در حوزه رسانه در مجلس ارائه می‌دهیم، پخته‌تر باشد. 

عظیمی‌راد ادامه داد: در ایام انتخابات با بخشی از مردم که در ارتباط بودیم، اصرار داشتند به ما بگویند شما هم مانند بقیه هستید و بعد از رأی آوردن، خواهید رفت تا ۴ سال بعد و دیگر پاسخگو نخواهید بود. بسیار تلاش کردیم تا رسانه ما، فعالیت‌ و پیگیری‌ها را به مردم انعکاس دهد. این خود امیدی ایجاد می‌کند و نشان می‌دهد مشکلات مردم اهمیت دارد و مردم در جریان قرار می‌گیرند که نماینده منتخب آنان در چه حوزه‌هایی در حال فعالیت است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس بیان کرد: بنده شناخت خوبی از ایسنا دارم. جهاددانشگاهی نهادی بسیار مترقی است که در حوزه‌های مختلف به کشور کمک می‌کند و ایسنا هم از دل این مجموعه ایجاد شده است. مطالبه‌گری جدی از نمایندگان استان و مشهد داشته باشید تا امورات مهم پیش رود و بتوانیم در دوره دوازدهم مجلس پیشرفت خوبی داشته باشیم و در پایان چهار سال خدمت، شاهد افزایش امید و حل شدن مشکلات مردم باشیم.

خبرگزاری‌ها در حوزه افزایش اعتماد و امید تلاش کنند

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha