• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403061911625
  • منبع : بازار

طراحی و بهینه سازی سایت در شیراز

طراحی و بهینه سازی سایت در شیراز

برای ورود به دنیای دیجیتال و کسب و کار اینترنتی طراحی سایت و داشتن یک سایت حرفه ای از واجبات است. طراحی سایت به دو روش کلی طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت با کد نویسی! طراحی سایت شیراز جدای از اینکه چه روشی را انتخاب کنید باید توسط فردی حرفه ای و متخصص انجام شود. هر دو این روش ها مزایا و معایبی دارند که در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

به گزارش ایسنا به نقل از زئوس، یکی از پرطرفدارترین گزینه های ساخت سایت مربوط به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی است. با داشتن یک فروشگاه اینترنتی شما می توانید به صورت شبانه روزی فروش داشته باشید. نیازی نیست مکانی را برای فروشگاه خود اختصاص دهید و شما در موبایل تمامی کاربرانتان یک فروشگاه دارید. با توجه به اینکه هزینه های مربوط به اجاره فروشگاه، هزینه پرسنل، آب و برق و ... شما کاهش می یابد شما می توانید محصولات خود را با قیمت کمتری در فروشگاه اینترنتی به فروش برسانید. در صورت نیاز به دریافت خدمات طراحی سایت فروشگاهی با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت شرکتی

برای اینکه بتوانید پرستیژ کاری خود را ارتقا دهید و در میان رقبای خود سربلند کنید و به میدان نبرد کسب و کار وارد شوید قطعا نیاز به طراحی سایت شرکتی خواهید داشت. قیمت طراحی سایت شرکتی از سایر مدل های طراحی مانند طراحی سایت فروشگاه اینترنیت کمتر است و شما هزینه کمتری را برای طراحی وب سایت خود پرداخت می کنید.

طراحی سایت پزشکی

افراد ترجیح می دهند تمام کارهای خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند. به همین دلیل است و برای رفاه حال مراجعین خود باید طراحی سایت پزشکی را نیز در دستور کار خود قرار دهید. طراحی و بهینه سازی سایت ها باید جزو اولویت هر کسب و کاری باشد. زیرا این روزها تمامی افراد کارهای خود را به صورت آنلاین و غیز حضوری انجام می دهند. پس عرصه پزشکی نیز از این موضوع مستصنی نمی باشد.

طراحی سایت وردپرس و کد نویسی در شیراز

هر دو این روش های طراحی سایت در شرکت زئوس توسط تیم حرفه ای و باتجربه انجام می شود. اما باید ببینیم کدام روش طراحی سایت در شیراز برای شما مناسب تر است.

طراحی سایت با وردپرس

در این روش شما می توانید سایت را با استفاده از قالب های آماده وردپرس طراحی و پیاده سازی کنید. در نظر داشته باشید شخصی سازی قالب ها تا حدی امکان پذیر است اما نه به طور کامل! شما می توانید از المنتور استفاده کنید و یک سایت با طراحی اختصاصی بسازید. سرعت سایت های وردپرسی با سایت های کد نویسی شده برابری می کند اما در صورتی که قوانین و قواعد مهم سرعت و امنیت سایت رعایت شده باشد.

طراحی سایت با کد نویسی

در مقابل سایت های وردپرسی سایت های کد نویسی نیز وجود دارد. در طراحی سایت با کد نویسی دست برنامه نویس باز است و به راحتی می تواند هر تغییری که شما بخواهید بر روی سایت اعمال کند. اما تمامی این موارد بستگی به میزان تخصص و تبحر برنامه نویس دارد. معمولا برنامه نویس ها کدهای اختصاصی سایت را به کارفرما نمی دهند. بلکه برای دریافت کد باید هزینه مضائفی پرداخت شود. به همین دلیل افراد زیادی ترجیح می دهند از روش طراحی سایت با وردپرس استفاده کنند.

سئو سایت در شیراز

طراحی سایت به تنهایی کافی نیست بلکه باید سئو سایت در شیراز را هم انجام دهید. سئو سایت به شما کمک می کند تا بتوانید خدمات و محصولات خود را به کاربران و افرادی که به دنبال شما هستند نمایش دهد. سئو سایت در شیراز یک سئوی محلی و لوکال محسوب می شود. تمامی افرادی که در شیراز به دنبال خدمات خاصی باشند می توانند شما را پیدا کنند. به عنوان مثال طراحی سایت در شیراز را در گوگل سرچ می کنند و به شرکت هایی که در شیراز فعالیت می کنند می رسند.

قیمت سئو سایت با توجه به سختی کلمات کلیدی مشخص می شود. به همین دلیل است که قیمت های متفاوتی عنوان می شود. قیمت سئو از حدود ۱۰ میلیون تومان در ماه شروع می شود که با توجه به سختی کلید واژه به ۱۰۰۰ دلار در ماه می رسد. بنابراین نمی توان قیمت واحدی را برای آن مشخص کرد. سئو سایت در شیراز توسط تیم حرفه ای و باتجربه حاضر در شرکت زئوس انجام می شود. که می توانید به رایگان مشاوره دریافت نمایید.

تولید محتوا در شیراز

یکی از مهم ترین مواردی که در سئو و طراحی سایت اهمیت ویژه ای دارد تولید محتوا در شیراز است. تولید محتوا متنی، تولید محتوا ویدیویی، تولید محتوای تصویری و ... همگی در شرکت زئوس و به دست افراد حرفه ای و باتجربه انجام می شود. محتوای متنی باید به گونه ای نگارش شود که تمامی ارکان سئویی در آن رعایت شود ضمن اینکه محتوا کاربر پسند باشد. کاربر پسند بودن محتوا یعنی اینکه محتوا نیاز کاربر را برطرف کند و به تمام سوالات کاربر پاسخ داده شود. بنابراین به همان اندازه که طراحی سایت و سئو سایت در شیراز اهمیت دارد تولید محتوا در شیراز نیز مهم است.

طراحی و بهینه سازی سایت در شیراز

در نظر داشته باشید که هزینه تولید محتوا در شیراز با توجه به میزان تخصصی بودن محتوا و تعداد کلمات محتوا بستگی دارد. یعنی معمولا محتوا را با توجه به تعداد کلماتی که نوشته شده است محاسبه می شود. هزینه تولید محتوا در شیراز از حدود کلمه ای ۱۵۰ تومان شروع می شود و با توجه به سختی کلمات و نوع زبان درخواستی ممکن است به کلمه ای ۵۰۰۰ تومان هم برسد. شما می توانید حدود هزینه تولید محتوا که در شرکت زئوس انجام می شود را تنها با یک تماس تلفنی دریافت کنید.

چرا شرکت زئوس را انتخاب کنیم؟

ما نمی گوییم خدمات مورد نیاز خود را از شرکت زئوس دریافت نمایید. بلکه می گوییم مقایسه کنید و از میان بهترین ها بهترین شرکت طراحی و بهینه سازی سایت را برای خود انتخاب کنید.

شرکت زئوس ۲۰ سال تجربه و سابقه دار این حوزه کسب و کار است. با توجه به قدمتی که دارد مشتریان راضی و ناراضی بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. تمامی نمونه کار های مرتبط با حوزه کسب و کار شما در صفحه نمونه کارهای طراحی سایت زئوس موجود است که می توانید با توجه به نوع نیازتان درخواست مارکتینگ خود را انتخاب کنید. شما می توانید یک جلسه مشاوره رایگان از کارشناسان زئوس دریافت کنید و نیاز خود و نیاز بازار را مورد ارزیبای قرار دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha