• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403061911532
  • خبرنگار : 50549

پروازهای حج عمره مشهد از ۲۹ شهریور ماه آغاز خواهد شد

پروازهای حج عمره مشهد از ۲۹ شهریور ماه آغاز خواهد شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: پروازهای حج عمره در خراسان رضوی از ۲۹ شهریور آغاز و تا ۸ مهرماه ادامه دارد.

عباس خداشناس در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه ثبت‌نام عمره مفرده در خراسان رضوی از ساعت ۱۰ دیروز آغاز شد ظرفیت کاروان‌های اعلام شده تکمیل است.

وی ادامه داد: در اولین روز ثبت‌نام تعداد ۷ کاروان اعلام شد که ۳ کاروان با ظرفیت ۸۲ نفر، ۲ کاروان با ظرفیت ۸۰ نفر و ۲ کاروان با ظرفیت ۹۲ نفر تکمیل شد.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ هزار نفر در کل کشور به حج عمره اعزام خواهند شد، خاطرنشان کرد: هنوز سهیمه خراسان رضوی در خصوص تعداد اعزامی‌ها مشخص نیست، اما اولویت افراد از ۱ تا ۱۸۰ و افرادی است که پرواز آن‌ها در سال‌های گذشته لغو شده است.

خداشناس ابراز کرد: قیمت اعلام شده برای اعزام حج عمره بین ۴۵ تا ۴۶ میلیون تومان است و این سفر معنوی به مدت ۱۰ روز خواهد بود.

مدیرروابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی افزود: پروازهای حج عمره در خراسان رضوی از ۲۹ شهریور آغاز و تا ۸ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: پروازهای بعدی جهت اعزام زائران به عمره مفرده متعاقبا اعلام و از طریق پیام‌رسان‌ها و سایت حج و زیارت استان به اطلاع مردم خواهد رسید.

خداشناس در خصوص نحوه ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام متقاضیان دارای فیش عمره اظهار کرد: مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR باید انجام شود و به‌روزرسانی اطلاعات، تشکیل گروه‌ در صورت همراهی خانواده و بستگان، انتخاب کاروان مورد نظر و واریز وجه به‌ صورت برخط از جمله اقدامات در راستای ثبت‌نام است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز متقاضیان باید به کارگزار دفتر خدمات زیارتی مراجعه و نسبت به تحویل مدارک و قطعی‌کردن سفر اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی تصریح کرد: متقاضیان عتبات نیز باید جهت ثبت‌نام  به سامانه ثبت نام عتبات atabatorg.haj.ir مراجعه کنند که شرایط و رنج قیمتی سفر از طریق زمینی و هوایی مشخص است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha