• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403051006986
  • خبرنگار : 50204

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد:

هنیه، شهید راه دفاع از مظلوم است

هنیه، شهید راه دفاع از مظلوم است

ایسنا/مرکزی جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهید هنیه همچون شهید قاسم سلیمانی شب و روز تلاش کرد و در راه دفاع از مظلوم بارها در معرض ترور قرار گرفت تا در نهایت به افتخار شهادت نائل شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عسگری عصر چهارشنبه ۱۰ مرداد، در تجمع همبستگی اراکی‌ها با مردم غزه و محکومیت ترور شهید دکتر اسماعیل هنیه اظهار کرد: این جنایت نشان داد باند تبهکار، قاتل و تروریست صهیونیستی بدون توجه به قواعد و مقررات بین‌المللی برای سرپوش گذاردن بر شکست‌های خفت بار ۹ ماه جنگ در غزه که منجر به قتل عام ده‌ها هزار زن، مرد و کودک فلسطینی شده است از ارتکاب هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای دریغ نمی‌کند.

وی ادامه داد: اگر امروز در غزه آسایش و آرامش وجود ندارد و قحطی و تحریم جریان دارد به این دلیل است که طبل رسوایی رژیم صهیونیستی با  عملیات طوفان الاقصی زده شد و آنهایی که به دنبال سود هستند همه تلاش خود را انجام می دهند تا پرچم و مسیر دین را با حرکات خود به خاموشی بسپارند.

وی تاکید کرد: حضور مردم در میدان های مختلف به ویژه در عزاداری امام حسین(ع) و حفظ و پایبندی به اعتقادات و عقاید دینی و حضور در اربعین حماسه ای می آفریند که انتقام بزرگی از دنیای غرب خواهد بود. دشمنان همه تلاش خود انجام می دهند تا اعتقادات و اعتبار مردم را از آنها سلب کنند، این تلاش آنها در میدان سخت نتیجه ندارد و آنها در فضای مجازی و حقیقی و با ترور شخصیت ها آن را دنبال می کنند.

سردار عسگری خاطرنشان کرد: مردم پایبند اعتقادات خود هستند و علیرغم سختی ها و مشکلات، مراسمات اهل بیت را نسبت به گذشته بهتر برگزار می کنند و همین موضوع دشمن را آزار می دهد.

وی گفت: همه دنیای غرب زمانی که طوفان الاقصی آغاز شد احساس کردند باید به رژیم صهیونیستی که رو به نابودی است تنفس مصنوعی دهند؛ آنها علیرغم این همه ترور نتوانستند به وعده های خود برسند و امروز مجبور هستند مدرسه ها و سفارتخانه ها و بیمارستان ها و دیگر اماکن امن را بمباران کنند. در عملیات وعده صادق، آنها نتوانستند مقابل برنامه ریزی رزمندگان اسلام در سپاه قدس و هوا و فضای سپاه بایستند و شکست ننگینی برای آنها رقم خورد و علیرغم اینکه پذیرش شکست برای آنها سخت بود و مجبور به اقرار به شکست شدند.

عسگری افزود: شهید هنیه همچون شهید قاسم سلیمانی شب و روز تلاش کرد و در راه دفاع از مظلوم بارها در معرض ترور قرار گرفت تا در نهایت به افتخار شهادت نائل شد.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: بی‌تردید این جنایت رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقتدر و عظیم مقاومت مواجه خواهد شد و مردم حماس نیز مصمم هستند که به برکت خون این شهید، پیروزی را از آن خود کنند.

هنیه، شهید راه دفاع از مظلوم است

هنیه، شهید راه دفاع از مظلوم است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha