• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1403061911325
  • خبرنگار : 71662

افزایش ۴۰ تا ۶۶ درصدی قیمت رسمی نان لواش، بربری و سنگک در تهران

افزایش ۴۰ تا ۶۶ درصدی قیمت رسمی نان لواش، بربری و سنگک در تهران

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به افزایش قیمت نان گفت که پس از اعلام قیمت جدید، نظارت‌ها تشدید و با هرگونه تخلفی توسط دستگاه‌های تعزیراتی و نظارتی برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مریوان قادرپور - بازرس اتاق اصناف تهران- درباره قیمت نان اظهار کرد: قیمت نان سنگک ۳ هزار تومان بود که در حال حاضر به ۵ هزار تومان رسیده و کنجد آن هزار تومان بود که به هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

به گفته قادرپور، نان لواش آرد نوع یک از ۵۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان افزایش یافته و نان لواش با آرد نوع ۲ از ۶۵۰ به ۹۰۰ تومان تغییر یافته است. 

نان بربری که با آرد دولتی نوع یک پخت می‌شود، از هزار و ۸۰۰ تومان به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تغییر قیمت داشته و نان بربری که با آرد دولتی نوع ۲ تولید می‌شود، از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ۳ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است. به طور کلی برای نان کنجدی ۳ گرم کنجد می‌توان خریداری کرد که هر گرم هزار و ۵۰۰ تومان است.

تافتون خراسانی نیز با آرد یارانه‌ای نوع یک از هزار تومان به هزار و ۴۰۰ تومان تغییر قیمت یافته و در آرد یارانه‌ای نوع ۲ نیز به گفته وحید معینیان - بازرس اتاق اصناف تهران، از هزار و ۵۰۰ تومان به هزار و ۸۰۰ تومان تغییر یافته است.

همچنین حمیدرضا رستگار - رئیس اتاق اصناف تهران، با بیان اینکه با اعلام قیمت جدید نظارت بر اجرای آن تشدید می‌شود اظهار کرد: ما مکلف هستیم که قانون را اجرا کنیم. طبق نرخ‌نامه‌ای که ارائه می‌شود، باید نان را عرضه کنند و درصورت تخلف دستگاه‌های تعزیراتی و بازرسی برخورد قانونی و اعمال قانون خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۹ ۱۲:۵۹

دولت پزشکیان که خیلی گفته بود دلسوزه مردمه از نون شروع کرد به گرونی حالا هم دنبال گرون کردن بنزینه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۹ ۱۶:۰۵

آخه کجا نان بربری 1800 تومان بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا الانش دونه ای 2800 تا 3800 ساده می خریدیم که الکی هر نان رو با یکدونه کیسه پلاستیکی میزدن ولی فقط نان تحویل میدادن دونه ای 3800. نان ساده هم که نیست و اغلب کنجدی بین 5 تا 7.5 هزار تومان بوده.