• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403041913090
  • منبع : نمایندگی همدان

انتخاب سرمربی پاس همدان تا پایان تیرماه

انتخاب سرمربی پاس همدان تا پایان تیرماه

ایسنا/همدان سرپرست تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه تا آخر تیرماه سرمربی پاس در فصل جدید انتخاب خواهد شد، تصریح کرد: پس از انتخاب سرمربی نزدیک به دو ماه برای آماده‌سازی تیم پاس جهت حضور موفق در فصل پیش‌رو فرصت داریم.

محمدرضا آرتیمانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تعیین سرمربی کمیته فنی با حضور هیئت فوتبال، مسئولان باشگاه و مدیرکل ورزش و جوانان تشکیل شد، اظهار کرد: دو نفر از مربیان بومی برنامه خود را در این جلسه ارائه دادند که در حال حاضر توسط کمیته فنی برنامه‌ها در حال بررسی است و به‌زودی نظر کمیته فنی در این مورد اعلام خواهد شد.
  وی با بیان اینکه تا آخر تیرماه سرمربی پاس در فصل جدید انتخاب خواهد شد، تصریح کرد: پس از انتخاب سرمربی نزدیک به دو ماه برای آماده‌سازی تیم پاس جهت حضور موفق در فصل پیش‌رو فرصت داریم.
 سرپرست تیم فوتبال پاس همدان در خصوص بدهی‌های تیم پاس، خاطرنشان کرد: بخش زیادی بدهی این تیم پرداخت شده است و چالش‌ این حوزه تا حدودی برطرف شده است.

 آرتیمانی گفت: در حال حاضر به دنبال جذب اسپانسر و منابع مالی پایدار برای حفظ این تیم در لیگ دو هستیم.

 وی با بیان اینکه در چند سال اخیر سعی کردیم بازیکنان بومی را جذب این تیم کنیم، تصریح کرد: چندین سال بود آکادمی فوتبال پاس تعطیل بود که امسال با بازگشایی این مدرسه تیم نونهالان و نوجوانان ایجاد خواهد شد و این آکادمی به یک سرمایه گذاری مناسب برای استعدادیابی و پشتوانه سازی برای تیم بزرگسال در سال‌های آینده تبدیل خواهد شد.

 سرپرست تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه چندین فاکتور لازم است که ارتقا لیگ در یک تیمی رخ دهد، عنوان کرد: عملکرد دیرهنگام یکی از مشکلاتی بوده که از گذشته در این تیم وجود داشته و اگر به‌موقع جذب بازیکنان رخ دهد، منابع مالی پایدار فراهم شود سبب موفقیت تیم در لیگ خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha