• یکشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403031308921
  • خبرنگار : 50657

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام:

ایران با عملیات «وعده صادق» به یک ابرقدرت تبدیل شده است

ایران با عملیات «وعده صادق» به یک ابرقدرت تبدیل شده است

ایسنا/قزوین مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام گفت: مقابله با ظالم همواره برای ما منافع بسیاری داشته و دارد، این سیاست که توسط امام راحل و مقام معظم رهبری در پیش گرفته شده موضع ایران را در زمینه‌های مختلف تقویت کرده و امروز ایران با عملیات وعده صادق به یک ابرقدرت تبدیل شده است ولی باید توجه داشت که علت پیروزی ما در زمینه‌های مختلف عمل به قرآن و باور به وعده‌های الهی است.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این موضوع که صهیونیست‌ها ارزش انسانی برای غیریهود قائل نیستند، اظهار کرد: در کتاب «تلمود» که صهیونیست‌ها به عنوان کتاب مقدس از آن استفاده می‌کنند ولی آن را به طور عمومی منتشر نمی‌کنند، غیر یهودیان و آن‌ها که مادرشان یهودی نیست را حیوان ناطق انسان‌نما می‌نامند و نطفه آن‌ها را نطفه حیوان می‌دانند و با این منطق خود را ذی‌حق می‌دانند که مالک جان و مال و ناموس غیریهودیان باشند.

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام ادامه داد: یهودیان پیامبری حضرت مسیح را به رسمیت نشناخته‌اند و هنوز منتظر پیامبری هستند که به آن‌ها بشارت داده شده و معتقدند روزی که پیامبر مد نظرشان ظهور کند هر یهودی ۲۸۰۰ بَرده خواهد داشت و با همین دیدگاه بود که یهودیان در اروپا و در آلمان به طور ویژه منفور بودند و با این نگاه تلاش‌هایی برای حذف یهودیان از اروپا انجام شد که مهمترین آن را باید تلاش برای ایجاد کشور و دولتی یهودی و تجمیع یهودیان در آنجا دانست.

وی افزود: مقایسه رژیم صهیونیستی با آپارتاید یک مقایسه غلط است چرا که در آپارتاید سیاه‌پوستان را پست‌تر از سفید پوستان می‌دیدند اما رژیم صهیونیستی برای غیر یهودیان شأن انسانی قائل نیستند و این رفتار مختص صهیونیست‌ها است چراکه پیش از ورود آن‌ها به سرزمین فلسطین مسیحیان، یهودیان و مسلمانان با صلح کنار یکدیگر زندگی می‌کردند.

عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بیان کرد: وقتی صهیونیست‌ها ساکن فلسطین شدند به پروژه سرزمین نیل تا فرات فکر می‌کردند و این گستره سرزمینی را مد نظر داشتند و نماد دو خط آبی بر پرچم اسرائیل به همین معنا است و در حقیقت اسرائیل نه یک کشور که یک پایگاه است و همه افراد این پایگاه، نظامی محسوب می‌شوند و با تجاوز و جنایت توانستند منطقه‌ای که گرفته بودند را وسعت دهند.

وی گفت: اسرائیل در زمانی حتی لشگرکشی و کشورگشایی هم داشته و این اتفاقات پیش از انقلاب اسلامی رقم خورده، پیش از انقلاب ما، پرچم مبارزه با اسرائیل پرچم عرب‌گرایی بود و تا این شرایط بود، اعراب و مسلمانان شکست خوردند، با پیروزی انقلاب وقتی این پرچم جای خود را به اسلام‌گرایی داد، اسرائیل شکست خورد، کشوری که معتقد بود از نیل تا فرات متعلق به او هست کارش به جایی رسید که مجبور شد دور خود دیوار بکشد و باز هم با وجود دیوارها دیدیم در عملیات ۷ اکتبر چه شکستی از دست خالی فلسطینی‌ها دریافت کردند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: در هر شرایطی اسلام تأکید می‌کند که حامی مظلوم و دشمن ظالم باشیم، ما نمی‌توانیم نسبت به کشتار فلسطینیان و وحشیگری‌ها ساکت باشیم ضمن اینکه نمی‌توان تصور کرد که اگر ما با آن‌ها کاری نداشته باشیم آن‌ها هم دست از دشمنی با ما برمی‌دارند، مدارک و قرائن افشا شده می‌گوید که ایجاد داعش یک خدعه اسرائیلی برای ضربه زدن به جهان اسلام بوده است.

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام خاطرنشان کرد: مدت‌ها است که شعار استعمارگران «تفرقه بیانداز و حکومت کن» بوده است و در همین راستا امام راحل ما شعار وحدت و برادری بین مسلمانان را مطرح کردند و روی وحدت بین شیعه و سنی تأکید داشتند.

وی گفت: مقابله با ظالم همواره برای ما منافع بسیاری داشته و دارد، این سیاست که توسط امام راحل و مقام معظم رهبری در پیش گرفته شده موضع ایران را در زمینه‌های مختلف تقویت کرده و امروز ایران با عملیات وعده صادق به یک ابرقدرت تبدیل شده است ولی باید توجه داشت که علت پیروزی ما در زمینه‌های مختلف عمل به قرآن و باور به وعده‌های الهی است.

قدیری ابیانه ادامه داد: اسلام آموزه‌های والایی در زمینه مبارزه با ظلم دارد و امروز مکتب مبارزه با آموزه‌های اسلام برابر است و این در حالی است که زمانی دنیا تصور می‌کرد مبارزه و تلاش در راه عقیده صرفاً در دیدگاه‌های مارکسیستی مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: جهان در حال تغییر از جهان دو قطبی به جهان چند قطبی است و یکی از قطب‌های شکل‌گیری قطب جهان اسلام است، هم اکنون ایران اسلامی محبوبیت زیادی دارد حتی بین کشورهایی که دولت‌هایشان با ما خصومت دارند، پیام حضرت امام در گذشته درخصوص سلمان رشدی باعث ایجاد محبوبیت ایران در جهان شد و امروز عملیات وعده صادق این علاقه را مضاعف کرده چون در حال حاضر جهانیان از جنایات بی حد رژیم صهیونیستی بیزار هستند و پایگاه ما در جهان اسلام و خارج از آن مستحکم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha