• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403030704295
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

شهید آیت الله رئیسی الگوی موفقی از دولت انقلابی را به نمایش گذاشت

شهید آیت الله رئیسی الگوی موفقی از دولت انقلابی را به نمایش گذاشت

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دولت سیزدهم و به ویژه شهید آیت الله رئیسی الگوی موفقی از دولت انقلابی را به نمایش گذاشت، بنابراین در ۵۰ روز آینده که رئیس جمهور جدید تعیین می‌شود باید با هشیاری و دقت معیارهای دینی و انقلابی را به جامعه عرضه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه خراسان جنوبی امروز دوشنبه ۷ اردیبهشت در همایش مسئولان و کارکنان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) اظهارکرد: از ۱۴۰۰ سال قبل تاکنون اسلام و قرآن با همه دشمنی‌های کافران حفظ شده است. 

وی بیان کرد: خداوند اصل اسلام را حفظ می‌کند ولی حفظ دینداری در هر فرد در میانه آزمایش‌ها و … به عهده خود فرد است و هر فرد باید نسبت به حفظ دین خود حساسیت داشته باشد.

عبادی گفت: مشکلات امروز دنیای اسلام ریشه در تاریخ دارد و دنیا زیر چکمه‌های استکبار در حال له شدن است که نمونه آن را در جنایت‌های اسرائیل در غزه مشاهده کرده ولی برخی از برخی کشورهای اسلامی نسبت به آن بی تفاوت بوده‌اند بنابراین ۵۷ کشور به ظاهر اسلامی اگر در واقعیت به دنبال احکام اسلام بودند اسرائیل جرات نداشت که فلسطین را از نیم قرن گذشته تاکنون اشغال کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: اتفاقات امروز ریشه در گذشته داشته و استکبار دنیای اسلام را در بند خود می‌خواهد، که در این راستا باید با تأمل در تاریخ و مسائل روز بصیرت خود را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: دشمن به دروغ حرف از دموکراسی می‌زند و می‌گوید تنها کشور آزاد و دارای دموکراسی در آسیا اسرائیل غاصب بوده است.

عبادی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم و به ویژه آیت الله رئیسی الگوی موفقی از دولت انقلابی را به نمایش گذاشت، بنابراین در ۵۰ روز آینده که رئیس جمهور جدید تعیین می‌شود باید با هشیاری و دقت معیارهای دینی و انقلابی را به جامعه عرضه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha