• شنبه / ۹ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403040905610
  • خبرنگار : 50026

اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در سفرهای تابستانی

اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در سفرهای تابستانی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آماده‌سازی و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان با توجه به آغاز سفرهای تابستانی به منظور تسهیل در تردد مسافران و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان خبرداد.

اسداله جلال زاده، امروز ۹ تیر به رسانه‌ها گفت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اقدامات ویژه‌ای را جهت ارتقای ایمنی سفر و ارائه خدمات مطلوب به مسافران در نظر گرفته است.

وی اظهار کرد: عملیات راهداری در سطح محورهای استان از جمله لکه گیری، روکش آسفالت، پاکسازی حریم راه، بروزرسانی و ترمیم تابلو و علائم، شستشوی علایم و تجهیزات راهداری نیز به منظور آماده‌سازی و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان تشدید شده است.

جلال زاده تصریح کرد: با استقرار گشت‌های راهداری در محورهای پرتردد و حادثه خیز، راهداران به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی و رصد وضعیت راه‌ها و ارائه خدمات در مواقع ضروری هستند.

وی اضافه کرد: راهداران پرتلاش استان با آمادگی کامل و با استفاده از تجهیزات و ادوات راهداری در راهدارخانه های فعال مستقر در سطح استان، در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: ناوگان راهداری استان از جمله انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری آماده بکار بوده و در صورت نیاز در محورهای مختلف استان بکارگیری شوند.

وی تاکید کرد: جهت رصد و پایش آنلاین وضعیت ترافیک و شناسایی نقاط حادثه خیز در محورهای استان از دوربین‌های نظارت تصویری استفاده می‌شود و با استفاده از سامانه‌های تردد شمار، اطلاعات مربوط به حجم ترافیک در محورهای مختلف استان به صورت لحظه‌ای رصد و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از رانندگان تقاضا کرد با رعایت سرعت مجاز و قوانین رانندگی، سفری امن و بی خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

جلال زاده یادآور شد: در صورت مشاهده هرگونه نواقصی در راه‌ها سامانه ۱۴۱ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و ایرادات احتمالی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha