• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403041207860
  • خبرنگار : 50026

جریان انقلابی باید راه شهید رئیسی را مقتدرتر پیش ببرد

جریان انقلابی باید راه شهید رئیسی را مقتدرتر پیش ببرد

ایسنا/خراسان جنوبی یک فعال سیاسی و اجتماعی گفت: جریان انقلابی باید راه شهید رئیسی عزیز را مقتدرتر پیش ببرد، نقاط ضعف را برطرف کند و در جهت توسعه و پیشرفت ضمن تکیه بر قدرت مردمی، توان داخلی و اعتماد به صاحب‌نظران، کارشناسان، متخصصین داخلی با تعامل سازنده و استفاده از فرصت موجود در جهان برای جهش در تمامی زمینه‌ها در سطح کشور گام بردارد و این مهم با نقش پرشکوه تمام ایرانیان عزیز میسر خواهد بود.

رضا صادقی ‌بمرود، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه امید است در مرحله دوم انتخابات مشارکت مردم ایران اسلامی افزایش یابد، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قطعاً پاسخ کوبنده به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهد بود.

وی افزود: از تاکیدات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(حفظة‌الله) حضور پرشور مردم در انتخابات است، مشکلات اقتصادی و معیشتی خانوارهای ایرانی برگرفته از انتخاب‌های خود مردم در ادوار مختلف دارد، هرکسی که در ایران اسلامی زندگی می‌کند و به ایران قدرتمند و باصلابت علاقمند است و به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معتقد و متعهد است، با حضور پرشور در انتخابات مشارکت می‌کند و پس از انتخاب گزینه اصلح در جهت توسعه و پیشرفت ایران اسلامی با استفاده از فرصت تعامل با جهان و در جهت جهش کشور در راه ایرانی پرشکوه گام برمی‌دارد.

این فعال سیاسی و اجتماعی اظهار کرد: همانطور که همگان واقف هستند در طول دوره خدمت شهیدجمهور عزیزمان، هر آنچه درآمد برای این کشور کسب می‌شد، بدهی‌های دولت یازدهم و دوازدهم را پرداخت می‌کردند و اقدامات ارزشمندی که در بحث زیرساختی و تعامل با کشورهای جهان و عضویت ایران اسلامی در شانگهای و ... با قدرت سیاست خارجی کم نظیری در در دولت وجود داشت، صورت پذیرفت قطعاً در سال‌های آتی در اقتصاد کشور و سفره مردم نمایان خواهد شد.

صادقی اظهار کرد: باتوجه به دو مرحله‌ای شدن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشخص شدن دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم، می‌طلبد مردم با حضور باشکوه و پرشور و انتخاب گزینه اصلح، توانمند، بابرنامه، باتجربه، مردمی، عادل و ... برای جهش ایرانی مقتدر، باصلابت، پیشرفته، سربلند و ... گام بردارند.

وی با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رأی نشان‌دهنده آن است که انقلاب ما به واقع مردمی است، گفت: از مردم انتظار می‌رود که با وحدت و حضور پرشورتری در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند، چرا که دشمنان این نظام مقدس به انتخابات حساس این دوره چشم دوخته‌اند.

این فعال سیاسی و اجتماعی تصریح کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران برای رهایی از وضعیت موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه جریان انقلاب در طول سالیان گذشته علی رغم  تلاش‌های فراوان بسیار مظلوم واقع شده است، گفت: البته این یک سنت در تاریخ است که مردم قدر داشته‌های خویش را نمی‌دانند. چه نعمت‌های ذاتی مثل سلامت جسم و چه نعمت‌های اکتسابی مثل رفاه و امنیت که حاصل تلاش‌ها و رنج‌های فراوانی است که شهدا و ایثارگران برای ما به ارمغان آورده‌اند که البته باز هم به عدم تبیین درست برمی‌گردد.

صادقی یادآور شد: جبهه ی انقلاب احتیاج به یک رسانه هماهنگ و بزرگ و منسجم جهت تبیین و نشر درست خدمات انقلاب و نظام اسلامی را دارد که بتوان به درستی از آن بهره برد و به افزایش سطح آگاهی جامعه کمک کرد.

وی با بیان اینکه جریان انقلابی همیشه ثابت کرده که حامی مظلومان است و پیرو اجرای عدالت در تمامی زمینه‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون است، گفت: دولت قوی و مردمی شهیدجمهور عزیزمان ثابت کرد که می‌توان در بین مردم بود و صادقانه و خالصانه خدمت کرد و مردم نیز قدردان حضور نیروهای مردمی و انقلابی هستند و خواهند بود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: جریان انقلابی باید راه شهید رئیسی عزیز را مقتدرتر پیش ببرد، نقاط ضعف را برطرف کند و در جهت توسعه و پیشرفت ضمن تکیه بر قدرت مردمی، توان داخلی و اعتماد به صاحب‌نظران، کارشناسان، متخصصین داخلی با تعامل سازنده و استفاده از فرصت موجود در جهان برای جهش در تمامی زمینه‌ها در سطح کشور گام بردارد و این مهم با نقش پرشکوه تمام ایرانیان عزیز میسر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha