• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402122719008
  • خبرنگار : 50093

رئیس پلیس‌راه استان خبر داد

فوت ۶ نفر از ابتدای طرح نوروزی در خراسان رضوی/ کاهش ۸ درصدی سفرها

فوت ۶ نفر از ابتدای طرح نوروزی در خراسان رضوی/ کاهش ۸ درصدی سفرها
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی از فوت ۶ نفر از هموطنان از ابتدای طرح نوروزی در راه‌های استان خبر داد.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با ایسنا در وضعیت سفرها به خراسان رضوی و مشهد اظهار کرد: سفرها از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده و در ورودی و خروجی‌های مشهد شاهد ترافیک تردد خودروها هستیم.

وی افزود: در مقایسه با وضعیت مشابه در سال گذشته که در این ایام ماه مبارک رمضان را نداشتیم، سفرها در خراسان رضوی در سال جاری ۸ درصد کاهش داشته است، اما آهنگ سفر و مسافرت در خراسان رضوی آغاز شده است. پلاک‌هایی که وارد خراسان رضوی می‌شوند اغلب غیربومی هستند. همچنین همشهری‌ها و هم‌استانی‌های ما به آرامی در حال خارج شدن از مشهد و خراسان رضوی هستند.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که از دوشنبه ظهر، ۲۸ اسفند ماه، سفرها در ورودی‌ها و خروجی‌های مشهد به اوج خواهد رسید.

میش‌مست در خصوص تصادف‌های منجر به فوت و جرح در استان از ابتدای طرح نوروزی تصریح کرد: متاسفانه از ابتدای طرح نوروزی که از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده، ۶ نفر از هموطنان‌مان در راه‌های خراسان رضوی فوت کرده‌اند. شنبه ۲۶ اسفند ماه ۳ حادثه در خراسان رضوی داشتیم. یک پیرمرد ۸۰ ساله در یکی از روستاهای شهرستان سبزوار بر اثر واژگونی وانت پیکان جان خود را از دست داد. در مسیر چناران و در حاشیه جاده، یک کودک خردسال ۴ ساله در حین دویدن به سمت جاده، با یک وسیله نقلیه برخورد و درجا فوت کرد.

وی اضافه کرد: همچنین روز گذشته در مسیر شهرستان بردسکن به کاشمر، انحراف به چپ یک وانت‌نیسان و برخورد با یک دستگاه پژو منجر به فوت هر ۲ سرنشین پژو شد.

رئیس پلیس‌راه خراسان بیان کرد: در روز ۲۴ اسفند ماه در مسیر شهرستان مه‌ولات یک نفر بر اثر واژگونی خودرو فوت کرد و یک واژگونی دیگر در مسیر شهرستان سبزوار رخ داد که منجر به فوت سرنشین خودرو شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha