• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403040805205
  • خبرنگار : 50663

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

انتخابات بدون هیچ مشکلی در مشهد در حال برگزاری است

انتخابات بدون هیچ مشکلی در مشهد در حال برگزاری است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اتاق وضعیت انتخابات مشهد گفت: در هیچ کدام از مراحل اخذ رای در مشهد مشکلی نداریم و انتخابات با موفقیت در حال برگزاری است.

جواد صادقی امروز ۸ تیرماه، با حضور در جمع خبرنگاران در اتاق وضعیت ستاد انتخاباتی شهرستان مشهد، اظهار کرد: ساختار اتاق وضعیت به گونه‌ای است که ما از طریق ۲۵ راهبر وضعیت منطقه مطابق ساختار ۲۵گانه ستاد انتخابات شهرستان مشهد مقدس با تمامی شعب اخذ رأی ارتباط داریم و تمامی فرآیندهای اجرایی انتخابات را تقریبا از یک روز قبل از شروع اخذ رأی که روز پیکربندی‌ و چیدمان شعبه است، بررسی می‌کنیم و هیچ مشکلی در بحث چیدمان، بازگشایی شعب، هماهنگی و... نداشتیم.

وی افزود: از پنج صبح امروز، اتاق وضعیت و رصد انتخابات شروع به کار کرد و ما موضوع توزیع اقلام انتخاباتی به شعب را پوشش دادیم. در دو مرحله انتخابات گذشته هیچ مسئله‌ای نداشتیم و نمودارهای ما نشان می‌دهد هیچ گونه کسری نداریم.

رئیس اتاق وضعیت انتخابات مشهد گفت: دستگاه‌های احراز هویت را با توجه به پیش‌بینی‌هایی که در دوره‌های قبل داشتیم آسیب‌شناسی کردیم، هیچ مسئله‌ای در بحث راه‌اندازی دستگاه نداشتیم و در مورد تعداد اندکی از شعب که معمولا در روستاها هستند و آنتن‌دهی ضعیفی دارند، قبل از شروع اخذ رأی توسط پیش‌بینی‌هایی که قبلاً در حوزه فناوری انجام دادیم، رابطان فناوری در آن شعب حضور داشتند و مشکل برطرف شد.

صادقی بیان کرد: ۲۵ نفر از اعضا با هیات بازرسی شهرستان در ارتباط هستند و از طریق این افراد از تمامی مشکلاتی که در شعب اخذ رای رخ می‌دهد، مطلع می‌شویم و مشکلات را بررسی می‌کنیم.

همچنین علی‌اکبر فرزین، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب مشهد نیز در اتاق وضعیت ستاد انتخابات شهرستان مشهد عنوان کرد: خدا را شکر با توجه به بازدیدی که داشتیم، جریان انتخابات قانونمند، منطقی و با حضور گرم مردم عزیزمان در حال برگزاری است. یاد شهید جمهور دکتر رئیسی را هم گرامی می‌داریم و امیدواریم با حضور گرم و پرشور مردم عزیز انتخاباتی سالم و قانونمند داشته باشیم.

وی ادامه داد: با تلاشی که استاندار، فرماندار و اعضای هیأت‌های اجرایی انجام دادند، تاکنون با مشکلی مواجه نشده‌ایم. همچنین نسبت به انتخابات قبلی مشارکت تا کنون خیلی بیشتر بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha