• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403040805436
  • خبرنگار : 30147

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

برگزاری انتخاباتی سالم وامن جزو خطوط قرمز است

برگزاری انتخاباتی سالم وامن جزو خطوط قرمز است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کاشمر گفت: امانت‌داری و برگزاری انتخاباتی سالم و امن جزو خطوط قرمز بوده و در این خصوص با هیچ کس تعارف نداریم.

حجت اله شریعتمداری فرماندار کاشمر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در کنار خدمت‌رسانی بی‌وقفه و شبانه‌روزی به مناطق زلزله زده به خصوص روستاها از ساعت ۸ صبح امروز همزمان با سراسر کشور کار اخذ رأی و برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی شهرستان کاشمر آغاز شد.

وی با بیان اینکه بالغ‌بر ۲۵۰۰ نفر که کار اجرا، نظارت، بازرسی و نظم و امنیت را برعهده دارند از بین اقشار مختلف مردم شهرستان کاشمر بوده و این وظیفه را در ۹۷ شعبه اخذ رأی عهده دارد هستند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه از ۹۷ شعبه اخذ رأی ۲۳ شعبه در بخش مرکزی و ۱۳ شعبه در بخش فرح دشت و ۶۱ شعبه در سطح شهر کاشمر مستقر هستند، گفت: ۵ شعبه نیز به صورت سیار در نظر گرفته شده که کار اخذ رأی را انجام خواهد داد.

وی با اعلام اینکه تعداد شعب در نظر گرفته شده برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است، گفت: علیرغم اینکه برخی روستاها شرایط زلزله زده را داشتند اما بسیاری از مردم عزیز قبل از ساعت ۸ منتظر بازگشایی شعب برای انداختن رأی خود در صندوق‌ها بودند.

برگزاری انتخاباتی سالم وامن جزو خطوط قرمز است

شریعتمداری از حضور پدر ۱۰۲ ساله در یکی از روستاهای زلزله زده از ساعت ۶ صبح در پشت درب شعبه اخذ رأی خبر داد و افزود: امروز شاهد حضور بسیاری از دانشجویان و جوانان در پای صندوق‌های اخذ رأی هستیم.

وی میزان حضور مشارکت را تا این لحظه بسیار بی‌نظیر و پرشور و حماسی دانست و گفت: قطعاً این دوره از انتخابات هم با سرافرازی مردم ایران عزیز به پایان خواهد رسید.

فرماندار کاشمر اظهار کرد: مردم برای تعیین سرنوشت خود و فرزندانشان و آینده ایران عزیز امروز حضور پرشوری در پای صندوق‌های رأی دارند، البته درخواست داریم رأی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی ادامه داد: تمامی شعب اخذ رأی روز بعد از زلزله ۵ ریشتری کاشمر توسط هیاتی متشکل از حوزه فنی، هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات مورد بازبینی مجدد قرار گرفتند و چند شعبه که به دلیل زلزله خسارت جزئی دیده بودند برای ایمنی بیشتر جابجا شدند.

شریعتمداری با اعلام اینکه قطعاً میزان مشارکت مردم شهرستان کاشمر در این دوره از انتخابات مشارکت معناداری خواهد بود، افزود: مردم برای سرنوشت خود و ایران عزیز و در تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و تجدید بیعت با شهدا به خصوص شهدای خدمت پای صندوق‌های اخذ رأی خواهند رفت و به نامزد مورد قبول خودشان رأی می‌دهند.

وی با بیان اینکه به تمامی همکاران مستقر در شعب اخذ رأی توصیه شده که هیچ جانبداری از هیچ نامزدی نباید داشته باشند، افزود: حق انتخاب با مردم و اولویت ما نیز امانت‌داری در انتخابات و صیانت از آرای مردم است.

فرماندار کاشمر در ادامه با اعلام اینکه تاکنون هیچ گونه تخلفی گزارش نشده است، بیان کرد: کار انتخابات به صورت کامل انجام و رأی تمامی افراد واجدین شرایط حاضر در شعبه تا آخرین نفر اخذ خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha