• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403040805441
  • خبرنگار : 30147

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

حضور مردم در انتخابات می‌تواند آغازی در رفع مشکلات و گرفتاری‌های ملی باشد

حضور مردم در انتخابات می‌تواند آغازی در رفع مشکلات و گرفتاری‌های ملی باشد

ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه شهرستان خواف گفت: حضور حماسه‌ساز مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند آغازی در رفع مشکلات و رفع گرفتاری‌های ملی باشد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل مظاهری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امیدواریم مردم عزیز همچنان که تا امروز حماسه‌ساز و با حضورشان وحدت‌آفرین بودند یک بار دیگر این حضور مثال زدنی را به تمام دنیا نشان دهند.

وی بیان کرد: آحاد مختلف مردم شیعه و سنی شهرستان خواف با حضور پرشورشان در پای صندوق‌های رأی بار دیگر موجب غرور ملی و ایجاد وحدت و انسجام داخلی باشند.

امام جمعه شهرستان خواف، در کنار حضور حداکثری انتخاب اصلح را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: شاخص‌های اصلح در مبانی انقلاب و کلام رهبر معظم انقلاب بیان شده است.

وی اظهار کرد: کارآمدی، اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی و عمل صالح به عنوان کارنامه در کار رئیس‌جمهور آینده باید مورد توجه قرار گیرد.

مظاهری افزود: راه حل پیشرفت و رفع مشکلات مردم با همدلی و مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری است، لذا همگان برای مشارکت هر چه بیشتر و انتخاب شخص اصلح، در پای صندوق‌های رأی، باید پای کار بوده و حضور پرشور داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید نسبت به سرنوشت‌ و آینده خودمان‌ و کشورمان‌ و این ضرورت اجتماعی و ملی بی‌تفاوت باشیم، گفت: باید با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب شخص اصلح و مشارکت حداکثری نقش خودمان‌ را در راه انقلاب و آرمان‌هایش‌ ایفا کنیم.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هشتم تیرماه در ۹۲ شعبه اخذ رأی مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف در حال برگزاری است.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha