• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403040805466
  • خبرنگار : 30147

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

امام جمعه کوهسرخ: انتخابات جشن بزرگ انقلاب و عید ملی است

امام جمعه کوهسرخ: انتخابات جشن بزرگ انقلاب و عید ملی است

ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه کوهسرخ از انتخابات به عنوان جشن بزرگ انقلاب و عید ملی نام برد و افزود: مردم ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی دشمنان اسلام را روسیاه کردند.

حجت‌الاسلام محمود رضایی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه رئیس جمهور در واقع خادم جمهور است، اظهار کرد: قدرت در نظام اسلامی در مسیر خدمت است و قدرتی که در مسیر هوس باشد آفت ایجاد می‌کند و انسان را زمین می‌زند.

وی با اشاره به اینکه قدرت اگر به خدمت گرفته شود در مکتب اسلام ارزش پیدا می‌کند، بیان کرد: نباید قدرت موجب پر شدن کیسه‌های احزاب شود، اگر طبقات محروم و مظلوم از خدمت محروم شوند جفا شده است.

امام جمعه کوهسرخ بهترین خدمت در نظام اسلامی را خدمت به طبقات محروم دانست و اذعان کرد: رأی دادن حق تمامی ایرانیان است و نباید خود را از آن محروم کرد.

وی با بیان اینکه جبهه جهاد تبیین باید پررنگ‌تر باشد و کسانی که از روی ناآگاهی در انتخابات شرکت نمی‌کنند را آگاه کنند، گفت: تمامی دشمنان ایران اسلامی امروز چشم انتظار مشخص شدن نتیجه انتخابات این کشور مقتدر هستند.

رضایی با اشاره به اینکه در ساعات باقی مانده همه مردم ایران به خصوص شهرستان کوهسرخ از این حق مسلم خود استفاده کنند و به پای صندوق‌های رأی بروند، افزود: انتخابات چشم دشمن و فتنه را کور می‌کند.

وی اظهار کرد: بالغ‌بر ۹۸ درصد مردم کوهسرخ در انتخابات ریاست جمهوری و بالای ۹۰ درصد در ادوار انتخابات مختلف شرکت داشته‌اند و قطعاً در این دوره هم حضور پرشوری خواهند داشت.

امام جمعه کوهسرخ با بیان اینکه در مردم‌سالاری دینی خدمت‌رسانی خالصانه و بی‌منت به مردم شیرازه کار است، ادامه داد: این خدمت در همه جا باارزش و در جمهوری اسلامی، باارزش‌تر است زیرا این خدمت در چارچوب آرمان‌های اسلام و انقلاب است که ارزش خدمت را مضاعف می‌کند.

وی افزود: اگر کسی برای خدمت به مردم، به‌خصوص خدمت به طبقات ضعیف، وارد میدان مبارزه شود، هر حرکت، کلمه‌ و حرف او حسنه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha