• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403040805408
  • خبرنگار : 50972

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

خلاقیت خراسان‌ رضوی در آموزش عوامل انتخاباتی

خلاقیت خراسان‌ رضوی در آموزش عوامل انتخاباتی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخاباتی استان با بیان اینکه در این دوره انتخابات خلاقیتی در خراسان‌رضوی شکل گرفت، گفت: این خلاقیت خراسان‌ رضوی با استقبال بسیار خوبی در سطح کشور روبه‌رو شد.

علی اصغری امروز، هشتم تیر در ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از آغاز انتخابات آموزش عوامل آن است، اظهار کرد: با توجه به‌ زمان محدود مراحل آماده‌سازی برای انتخابات، تمام تلاش خود را در استان به کار گرفتیم تا بتوانیم بهترین آموزش را در اختیار کارکنان و عوامل قرار دهیم و با توجه به اینکه با انتخابات دوره دوم مجلس شورای فاصله چندانی نگرفتیم، مراحل آموزشی به سرعت و با سهولت طی شد.

وی ادامه داد: بخشی از آموزش‌ها، خاص انتخابات ریاست‌جمهوری بود که بلافاصله فرآیند شروع شد و این مباحث در راس به ستاد انتخابات استان آموزش داده‌ شد و سپس این آموزش‌ها به فرمانداران، بخشداران و همچنین کارشناسان فرمانداران در سه حوزه منتقل شد و پس از آن هر شهرستان بر مبنای آموزش‌های اساسی، به بخش‌های دیگر خود این موارد را اعلام کردند.

رئیس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخاباتی استان با بیان اینکه در این دوره انتخابات خلاقیتی در خراسان‌رضوی شکل گرفت، عنوان کرد: ستاد انتخاباتی استان با حضور شورای نگهبان، چند روز قبل فرآیند انتخابات را کاملا شبیه‌سازی کرد. در یک مرکز مدرسه تمامی عوامل دخیل در پروسه رای‌گیری حاضر شده و تمام فرآیند از آماده‌سازی ۲۴ ساعت قبل از انتخابات، دریافت اقلام، پلمب و بازکردن صندوق اجرا شد.

اصغری افزود: از تمامی نکات و مراحل آموزش کلیپی ضبط و به تمام فرمانداران و بخشداران ارسال شد که این آموزش‌های تصویری برای نمایندگان فرمانداران در روز انتخابات، می‌تواند به عنوان مرجع مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیا اینکه مجموع آموزش‌های تصویری ۴۰ دقیقه بود، عنوان کرد: عوامل کادر اجرایی، از این مباحث می‌توانند به عنوان چک لیست استفاده کنند. برای رفع اختلاف برداشت‌ها در قانون، این کلیپ‌های آموزشی با هماهنگی حوزه نظارت انجام شد تا در روز انتخابات منبع رجوع برای عوامل باشد. این مباحث آموزشی در دست همه عوامل کشوری قرار گرفت که این خلاقیت خراسان‌ رضوی با استقبال بسیار خوبی در سطح کشور روبه‌رو شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha