• دوشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402102517816
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی تاکید کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت هیات‌های اندیشه ورزی برای افزایش مشارکت در انتخابات

ضرورت استفاده از ظرفیت هیات‌های اندیشه ورزی برای افزایش مشارکت در انتخابات

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و رییس ستاد انتخابات استان بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت هیات‌های اندیشه ورزی برای فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه تاکید کرد.

تراب محمدی روز دوشنبه در نشست هیات اندیشه‌ورزی استان، افزود: اعضای هیات‌های اندیشه ورزی را نخبگان فکری و علمی جامعه با تخصص‌های در رشته‌های مختلف تشکیل می‌دهند که هم افزایی آن‌ها می‌تواند برای نظام و کشور در عرصه‌های مختلف حیات اجتماعی از جمله انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ثمرات زیادی داشته باشد.

وی با بیان این که از اعضای هیات‌های اندیشه‌ورزی انتظار می‌رود که برای پرشور کردن حضور مردم در پایان صندوق‌های رای طرح های کاربردی ارائه دهند، ادامه داد: بدیهی است که مردم به اعضای این هیات ها به عنوان گروه‌های مرجع، توجه ویژه ای دارند و دیدگاه ها و مواضع آنان در ارتباط با انتخابات نیز مورد عنایت خاص شهروندان است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به طرح دیدگاه‌های مختلف در نشست امروز هیات اندیشه ورزی استان، تشریح کرد: آمادگی داریم تا هیات‌های اندیشه ورزی، طرح‌های خود در ارتباط با شاخص‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات اسفند ماه را ارائه کنند.

وی هم افزایی همه اقشار مردم و مسئولان برای برگزاری انتخاباتی پرشور در اسفند ماه سال جاری را خواستار شد و گفت: بدون شک برگزاری انتخاباتی در این طراز، دستاوردهای مهمی در ارتقای جایگاه ایران اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی خواهد داشت.

وی با اشاره به تلاش ستاد انتخابات آذربایجان شرقی برای تدارک برنامه‌های متعدد معطوف به مشارکت افزایی در مدت باقی مانده تا انتخابات، افزود: برداشتن هر گامی در این مسیر، ثمرات زیادی برای تحقق شعار «ایران قوی» به عنوان اولویت مردم و مسئولان به دنبال خواهد داشت.

در پایان این نشست، تعدادی از شرکت کنندگان به طرح دیدگاه های خود در خصوص انتخابات اسفند ماه سال جاری پرداختند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha