• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۰۱:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403041207669
  • خبرنگار : 71560

ارزیابی جلیلی از مناظره اول دور دوم رقابت‌های انتخاباتی

جلیلی: پیشرفت و جهش کشور ممکن نیست مگر با ایفای نقش پرشکوه همه ایرانیان

جلیلی: پیشرفت و جهش کشور ممکن نیست مگر با ایفای نقش پرشکوه همه ایرانیان

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد:مهم است که در چهار سال آینده چه رویکردی سکان کشور را در دست بگیرد و با چه نگاهی و با چه برنامه ها و چه افقی حرکت کند.

به گزارش ایسنا، سعید جلیلی پس از پایان مرحله اول مناظره دور دوم رقابت های انتخاباتی در حین ترک صدا وسیما در جمع خبرنگاران، بیان کرد: امیدوارم گفت‌وگویی که امشب با آقای پزشکیان داشتیم و مناظره‌ای که بود مورد رضایت مردم قرار گرفته باشد. مردم می‌خواهند یک انتخاب بزرگ انجام دهند. به هر حال چهار سال آینده و سرنوشت کشور مهم است که چه رویکردی سکان کشور را در دست بگیرد.

وی اظهار کرد: مهم است که رئیس‌جمهور آینده چه نگاهی را با چه توصیفی از موضوعات و چه برنامه‌هایی و چه افقی و چه هدفی دنبال می‌کند  و چقدر آمادگی انجام این کارها را دارد. من فکر می‌کنم امشب بحث‌های خوبی شد. شاید مردم ما از این موضوعات بهتر بتوانند استفاده کنند برای آن تصمیم مهمی که می‌خواهند بگیرند. امروز همه ایران وطن ماست. همه ایران سرای ما است. همه ایرانیان باید نقش پرشکوه خود را در این مسیر ایفا کنند. اگر ما از پیشرفت و جهش کشور صحبت می‌کنیم این ممکن نیست مگر با ایفای نقش پرشکوه همه ایرانیان. زن، مرد، جوان و پیر.اقوام مختلف و سلایق مختلف همه باید بیایند و در این عرصه حضور پیدا کنند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: روی صحبت من من با عزیزانی است که به هردلیلی روز جمعه قبل در انتخابات شرکت نکردند، بدانید کشور برای خود شماست. دیده بشوید. رای شما باید دیده بشود. حرف شما باید شنیده بشود. در رسانه یا برخی رویکردها برخی مانند کارگران، زنان خانه‌دار و زنان سرپرست خانوار، برخی از اقشار روستا و کارگران مورد توجه قرار نمی‌گیرند. ان‌شاالله فرداشب مباحث اقتصادی است باید شما عزیزان دیده بشوید و مطالب شما باید شنیده شود.

وی تاکید کرد: ان شاالله فردا شب نیز بقیه برنامه‌های خود را ارائه خواهیم کرد. ان شاالله من فردا در خدمت مردم لرستان خواهم بود. با مردم صحبت بیشتری خواهیم داشت. ان شاالله مجموعه این صحبت‌ها کمک کند تا مردم عزیز هم مشارکت بیشتر داشته باشد و برای بهترین تصمیمی که آینده کشور را به شکل شایسته‌ای تضمین کند به خوبی گام بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha