• دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403041107376
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

رئیس اداره راهداری جاده‌ای استان:

۷ و نیم کیلومتر از آزادراه تبریز_زنجان آسفالت شد

۷ و نیم کیلومتر از آزادراه تبریز_زنجان آسفالت شد

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تبریز از اجرای روکش آسفالت ۷ و نیم کیلومتر از آزادراه تبریز_زنجان خبر داد.

محمد مسیب‌زاده با اشاره به مطالبه مردمی در خصوص مرمت و بهسازی آسفالت این آزادراه گفت: در عرض سه ماه گذشته هفت و نیم کیلومتر از آزادراه تبریز_زنجان روکش آسفالت شده و چندین پیمانکار در قطعات مختلف آزادراه در حال آسفالت‌ریزی هستند. 

وی با بیان اینکه با ۷۰۰ تن آسفالت عملیات چاله پرکنی و لکه‌گیری در محورهای مواصلاتی شهرستان تبریز انجام شده است، افزود: با استفاده از ظرفیت داخلی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تبریز ۱۰۰۰ تن آسفالت سرد تولید شده است.

وی همچنین بیان کرد: در راستای آشکارسازی جاده‌ها در شب و ارتقای ایمنی تردد در جاده‌های تبریز، راهداران شهرستان ۲۰۰ کیلومتر خط‌کشی انجام دادند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تبریز مطرح کرد: تقاطع غیرهمسطح سردرود با ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی، تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی بعثت با پیشرفت ۶۵ درصد و اصلاح و بازسازی ابنیه فنی کنارگذر غربی شهید باکری از جمله پروژه‌های در دست اجرای اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تبریز است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تبریز، همچنین تعریض و شانه‌سازی محور قدیم باسمنج به طول سه کیلومتر، احداث راه روستای مشیرآباد به طول ۶ کیلومتر با پیشرفت ۶۰ درصد و مشارکت در تعریض و آسفالت راه روستای تازه کند به طول ۲ کیلومتر از پروژه‌های روستایی راهداری شهرستان تبریز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
دیروز ۱۳:۲۰

نه آسفالت کیفیت داره نه‌ ماشين آلات همه آش صفر. آسفالت باید بیست سانتیمتر ضخامت وبدون دست انداز باشه ۹۵۵

avatar
دیروز ۲۰:۵۳

آسفالت که چه عرض کنم بفرمایین جاده رو با همون چاله چوله بدون زیرسازی صاف کردن تراش آسفالت و ریختن آسفالت نهایت دوسه سانتی هم جدیدا مد شده