• سه‌شنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402092115475
  • خبرنگار : 50660

سرپرست اداره کل امور مالیاتی چهار محال و بختیاری معارفه شد

سرپرست اداره کل امور مالیاتی چهار محال و بختیاری معارفه شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری طی حکمی از سوی سید محمد هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، عزیزالله گنجی به عنوان سرپرست اداره کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری معارفه شد.

محمد کاظم منزوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ۲۱ آذرماه در آیین معارفه مدیرکل جدید امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری، اقدامات سازمان امور مالیاتی را از سخت‌ترین و حساس‌ترین فعالیت‌ها دانست و اظهار کرد: مالیات، موتور حرکت اقتصادی دولت است و کوچکترین اشتباه و ناآگاهی در امور اقتصادی، باعث نارضایتی مردم خواهد شد.

منزوی با اشاره به اینکه بیشتر مراجعات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دلیل مشکلات مالیاتی است، گفت: در سال‌جاری، حجم عظیم مشکلات مالیاتی تقریباً به صفر رسیده است.

وی با قدردانی از زحمات انجام شده در راستای افزایش آگاهی اصناف در استان، افزود: دولت در همه زمان‌ها به پیشنهادات کارآفرینان، تولیدگران و افراد اشتغال آفرین برای بهبودی شرایط پیش رو گوش خواهد داد.

منزوی با اعلام آمادگی هر اقدامی در زمینه افزایش آگاهی اجتماعی، حضور مردمی و اقناع‌سازی، تصریح کرد: امور مالیاتی نقش به‌سزایی در افزایش امیدواری مردم و نیروی کار دارد و رضایتمندی حاصل از عملکرد امور مالیاتی با همت مدیران اقتصادی، کارآفرینان و دولت از طریق اعلام مشکلات توسط کارآفرینان و تسهیل شرایط با حمایت‌های دولت و مدیران اقتصادی محقق خواهد شد.

در ادامه مدیرکل سابق امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری، اقدامات انجام شده در اداره‌کل امور مالیاتی در ۱۸ ماه گذشته را نتیجه همت و تلاش جمعی و مشهود تمام کارکنان این اداره‌کل دانست و اظهار کرد: نظام مالیاتی نظامی هوشمند، متعالی و تامین کننده درآمدهای پایه دولت است.

حمیدرضا منتظری اجرای قانون کشوری پایانه‌های فروشگاهی و شفاف‌سازی در رویدادهای مالی را برگه‌زرین بی‌نظیر در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: اهداف نظام مالیاتی تنها کسب درآمد نیست و تحقق‌بخش عدالت اسلامی خواهد بود.

وی تاثیر نظام مالیاتی را در مدیریت‌های اجتماعی، فرهنگی، سلامت و... قابل توجه دانست و تصریح کرد: نظام مالیاتی در دولت‌سیزدهم در طول فعالیت خود برای اولین‌بار به درآمد دو برابر درآمد نفتی کشور رسیده است.

منتظری فلسفه نظام‌مالیاتی را تحقق‌بخشیدن به اقتصاد مقاومتی و نظامی هوشمند و عادلانه عنوان کرد و گفت: در ۱۸ ماه‌گذشته، اداره کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری به عنوان دستگاه‌برتر در بین سازمان امور مالیاتی کشور معرفی شد که خود موفقیت بزرگی به شمار می‌رود.

وی دانش‌افزایی، خردمندی، آشنایی کامل با همه زمینه‌ها و آموزش و ارتقای دانش و مهارت‌ها در انجام امور مالیاتی را دستورکار همیشگی اداره کل امور مالیاتی دانست و گفت: تکریم مردم به عنوان ولی نعمت و استراتژی مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌نوازی در طول زمان مدیریت مورد توجه قرار گرفته است.

منتظری کسب رتبه اول در اجرای تبصره ماده ۱۰۰ در استان را از دستاوردهای مهم در دولت سیزدهم دانست و خاطرنشان کرد: رشد ۲۰ درصدی در عملیات ساخت ساختمان امور مالیاتی به متراژ ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع و آغاز عملیات عمرانی ساختمان اداره کل امور مالیاتی شهرستان بروجن با نگاه‌ ویژه ریاست اداره کل امور مالیاتی کشور و تحقق ۱۵۰ درصدی بودجه استان از دیگر اقدامات انجام شده است.

همچنین عزیزاللهی گنجی، مدیرکل جدید اداره کل امور مالیاتی استان، اقدامات کوچک را برای تحقق اهداف و شرایط مهم دانست و اظهار کرد: باید با هدف دوستی، همدلی و هماهنگی همراه با مردمداری و مردم نوازی، اهداف سازمان برنامه و بودجه را پیش ببریم.

وی آموزش و خلاقیت را در زمینه پیشبرد اهداف با همکاری دستگاه‌های اجرایی مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به مشخص بودن جایگاه مالیات برای همه مردم جامعه، قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان باعث ایجاد عدالت در جامعه است.

در پایان طی حکمی از سوی سید محمد هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، با حضور حسین فردوسی معاون توسعه و مدیریت و منابع سازمان برنامه و بودجه و مدیران استانی، از زحمات حمیدرضا منتظری مدیرکل سابق امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری تکریم و عزیزالله گنجی به عنوان سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان معارفه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha