• سه‌شنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1402082317173
  • منبع : روابط عمومی برنامه

دبیر پویش جهانی سبک زندگی اربعینی:

سازمان‌های حقوق بشری کاری برای دادگاهی کردن رژیم صهیونیستی انجام نمی‌دهند

سازمان‌های حقوق بشری کاری برای دادگاهی کردن رژیم صهیونیستی انجام نمی‌دهند

دبیر پویش جهانی سبک زندگی اربعینی درباره نقش سازمان‌های حقوق بشر در پیگیری و دادگاهی کردن رژیم صهیونیستی گفت: واقعیت این است که این ساختارها در راستای اهداف استکباری و توسط خود استکبار ایجاد شدند و بنابراین در راستای حقوق بشر اقدامی نخواهند کرد.

به گزارش ایسنا، زهرا جلولی دبیر پویش جهانی سبک زندگی اربعینی که با برنامه «در امتداد شقایق» رادیو مقاومت گفت‌وگو می‌کرد درباره علت تمایل آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به وقفه در جنگ غزه اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در منطقه حاکم شده یعنی از یک طرف حمایت کشورهای مقاومت از غزه و از طرف دیگر فرسودگی نیروهای اسرائیلی، به نظر می‌رسد که این وقفه صرفاً برای خریدن زمان و تجدید قوای اسرائیل و اقدامات جدید و کشتار بیشتر است.

وی درباره نقش سازمان‌های حقوق بشر در پیگیری و دادگاهی کردن رژیم صهیونیستی گفت: واقعیت این است که این ساختارها در راستای اهداف استکباری و توسط خود استکبار ایجاد شدند و بنابراین در راستای حقوق بشر اقدامی نخواهند کرد. این ساختارهای حقوق بشری به صورت نژاد پرستانه توسط نژادپرست ترین رژیم‌های دنیا و سفاک‌ترین آن‌ها شکل گرفته و لذا توقع بیجایی است که بحث اجرا و حمایت از حقوق بشر را از این سازمان ها مطالبه کنیم.

دبیر پویش جهانی سبک زندگی اربعینی در بخش دیگر از اظهارات خود به موضوع سبک زندگی پرداخت و گفت: سبک زندگی اربعینی چیزی جز مقاومت، ایثار، خدمت به امت اسلام و خدمت به آحاد مردم اعم از شیعه و سنی و حتی غیرمسلمان و چیزی جز تبیین و روشنگری نهضت اربعینی حضرت زینب (سلام الله علیها) نیست.

جلولی افزود: آنچه که به جریان تمدنی اربعین ختم شد روشنگری‌های حضرت زینب (س) و زنان عاشوراییِ همراه ایشان حول محور ولایت بود.

وی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار در سبک زندگی اربعینی بسیار پررنگ است، گفت: شعار محوری و اصلی جریان اربعین و عاشورا، بحث مقاومت در برابر ظلم و استکبار است که ما در این راستا علاوه بر راه اندازی پویش‌های مختلف مانند پویش «مقاوم باشیم»، پویش «تحریم کالاهای اسرائیلی» پویش «صبح زیتون» و پویش «کاشت درخت زیتون برای آینده کودکان مقاوم فلسطینی»، اقدام به راه‌اندازی باشگاه روایتگران هم کرده بودیم که در خدمت کل محور مقاومت است و ارتباط ما با ملت‌ها و خبرنگاران و روایتگران فلسطین و یمن و لبنان و بحرین و حتی کشورهای تاجیکستان، پاکستان، ترکیه، آذربایجان ازبکستان، افغانستان و هند برقرار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha