• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402062214374
  • خبرنگار : 50614

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان مطرح کرد؛

افزایش تعهدات خیران مدرسه‌ساز خراسان رضوی نسبت به سال‌های گذشته

افزایش تعهدات خیران مدرسه‌ساز خراسان رضوی نسبت به سال‌های گذشته

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی در خصوص تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در بازه سه ساله اخیر، تشریح کرد: این تعهدات در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان و در پنج ماهه اول امسال به ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است. پیش بینی ما این است که اگر این روند افزایشی ادامه پیدا کند تا پایان سال تعهدات ما از ۱۰۰۰ میلیارد تومان عبور پیدا کند.

محمد رنجبر، امروز ۲۲ شهریور ماه در نشست خبری پروژه مهر (طرح ملی بازگشایی مدارس) که در محل اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد،  ضمن تاکید بر اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی یک‌ مرکز مردمی است، عنوان کرد: تاکنون حدود ۵ هزار و ۵۰۰ مدرسه با حدود ۲۶ هزار کلاس درس در استان به صورت مردمی ومشارکتی احداث شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۵۳ پروژه با ۵۸۵ کلاس و زیربنای ۴۵ هزار مترمربع به صورت مشارکتی و مردمی احداث شده است. این رقم با رشد بسیار خوبی در شش ماهه اول امسال به ۱۲۱ پروژه با ۵۱۳ کلاس و ۴۰هزار متر مربع زیربنا رسیده است. این آمار نشان‌دهنده آن است که چیزی حدود ۹۰ درصد زیربنای سال گذشته در شش ماهه اول امسال ساخته‌ شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی در خصوص تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در بازه سه ساله اخیر، تشریح کرد: این تعهدات در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان و در پنج ماهه اول امسال به ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است. پیش بینی ما این است که اگر این روند افزایشی ادامه پیدا کند تا پایان سال تعهدات ما از ۱۰۰۰ میلیارد تومان عبور پیدا کند.

رنجبر در مورد اولویت‌های مجمع در راستای عدالت آموزشی، گفت: جانمایی مناسب پروژه‌ها در راستای عدالت آموزشی، توجه به مناطق محروم به ویژه روستاهای پرجمعیت و حاشیه شهر مشهد، توسعه‌فضاهای آموزشی فنی و حرفه‌ای و هنرستان‌ها، توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، تکریم‌ خیرین‌ مدرسه‌ساز و ایجاد نمایندگی‌های مجمع در شهرستان‌ها از جمله اولویت‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha