• سه‌شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403041207729
  • خبرنگار : 30147

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

کاشمر رتبه ۴ ازدواج و هفتم طلاق در خراسان رضوی را دارد

کاشمر رتبه ۴ ازدواج و هفتم طلاق در خراسان رضوی را دارد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: شهرستان کاشمر به لحاظ ازدواج در بین ۳۳ شهرستان رتبه چهارم و در طلاق نیز رتبه هفتم را دارا است.

علیرضا تاج فیروز شامگاه ۱۱ تیرماه در مراسم جشن وصال که در تجلیل از خادمان و حامیان هادیان ازدواج در کاشمر برگزار شد، به تقدیر از کسانی که در عرصه ازدواج فعالیت دارند و اتفاقات خوبی را رقم زدند پرداخت و افزود: از شهر ولایتمدار کاشمر بعید است که در طلاق رتبه هفتم را داشته باشد.

وی اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی که اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و به تبع اداره ورزش و جوانان شهرستان به عنوان مسئول ستاد جوانان داریم در ازدواج آسان بیش از این موفق باشیم.

                                                                                                                            کاشمر رتبه ۴ ازدواج و هفتم طلاق در خراسان رضوی را دارد

وی بیان کرد: برای ازدواج آسان در حال پیگیری یک سری آیتم‌هایی از طریق استان و شهرستان هستیم و امیدواریم به تصویب برسد که استفاده از امکانات و خدمات دولتی و بخشی خصوصی از آن جمله است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه ورزش و جوانان شامل دو معاونت جدی و مهم از جمله ورزش و جوانان است، گفت: گرچه حوزه جوانان سال‌ها تعطیل بود اما از سال گذشته مقداری فعال شد.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که سال گذشته به ثمر نشست آمار کسانی که در نوبت وام ازدواج بودند را توانستیم کاهش دهیم، تقریباً تا دی‌ماه سال گذشته خراسان رضوی رتبه بیست و نهم را به لحاظ تعداد نفراتی که در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج بودند در کشور داشت اما با پیگیری‌های ستاد ساماندهی جوانان و اداره کل ورزش و جوانان پایان سال رتبه اول را به دست آوردیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: معاونت جوانان موضوعات ازدواج و اشتغال و مسکن را به عنوان ستاد ساماندهی جوانان پیگیری می‌کند.

وی در ادامه شهادت آیت‌الله رئیسی را ضایعه جبران‌ناپذیری دانست و افزود: ورزش کشور یکی از حامیان جدی خود را از دست داد. ایشان دلسوزانه و خالصانه به مردم خدمت کردند.

بازدید از پروژه‌های نیمه کاره، افتتاح سالن ورزشی وزنه‌برداری زنده‌یاد شفیع نژاد، بازدید از روستای زلزله‌زده زنده جان و توزیع اقلام ورزشی در بین جوانان و ورزشکاران این روستا از جمله برنامه‌های سفر مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به کاشمر بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha