• چهارشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۳:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402033120130
  • خبرنگار : 50038

دوم تیرماه برگزار می شود؛

چهارمین جشنواره غذا در ملایر به نفع بیماران سرطانی

چهارمین جشنواره غذا در ملایر به نفع بیماران سرطانی
عکس آرشیوی است

ایسنا/همدان مدیر داخلی مجمع خیرین سلامت ملایر از برگزاری چهارمین جشنواره غذا به نفع بیماران سرطانی در ۲ تیرماه در محل پارکینگ پارک سیفیه ملایر خبر داد.

حسین دشتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این جشنواره ۲۵ غرفه متنوع مربوط به غذاهای محلی و سنتی، انواع آش ها و ... به همت بخش خواهران مجمع خیرین و همچنین سایر مردم نوع دوست ملایر برپا می شود، گفت: امسال تنوع غذایی بیشتری داریم و کیفیت و کمیت غذاها بهتر است.

وی با تأکید بر اینکه واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت و درمان ملایر روی نحوه پخت و عرضه غذاها نظارت دقیق دارد، افزود: از یک ماه پیش برای برگزاری این جشنواره هماهنگی لازم صورت گرفته و مقدمات کار فراهم و مجوزات لازم دریافت شده است.

دشتی با بیان اینکه چهارمین جشنواره غذای مجمع خیرین سلامت به نفع بیماران سرطانی و صعب العلاج کاملاً یک جشنواره مردمی و خودجوش است، اضافه کرد: امسال کیسه های ویژه نان دوخته و تهیه شده است که در جشنواره برای نخستین بار به فروش می‌رسد.

وی تأکید کرد: غرفه‌داران هیچ گونه سود شخصی نمی‌برند و به دنبال انجام یک کار خیر و جمع آوری کمک مالی برای درمان بیماران نیازمند هستند همچنین کلیه موازین بهداشتی در غرفه های ارائه دهنده غذا و رعایت می شود.

اعتماد مردم؛ بزرگترین سرمایه مجمع خیرین سلامت

در ادامه مدیر عامل مجمع خیرین سلامت ملایر با تأکید بر اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ماست، گفت: مجمع خیرین سلامت ملایر ۱۱ سال پیش کار خود را آغاز کرد و در این مسیر گام های مثبت بسیار زیادی برداشته شده است.

دکتر عباس آذر همایون با اشاره به اینکه از رنج مردم، رنج می بریم، افزود: کسانی که برای کار خیر راهنمایی و تبلیغ می کنند، به طور قطع در انجام کار خیر هم سهیم هستند.

وی توضیح داد: مجمع خیرین سلامت، یک نهاد مردمی و غیردولتی است که با هدف شناسایی و رفع نیازها و کمبود های حوزه بهداشت و درمان، کمک به بیماران نیازمند ، توزیع سبد کالا و تقبل هزینه رفت و آمد برای بیماران سخت درمان، تأمین هزینه دارو درمان برای این بیماران و بازسازی پروژه های بهداشتی و درمانی و تأمین تجهیزات پزشکی شکل گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha