• دوشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401112418355
  • خبرنگار : 50210

معاون شهردار:

معابر درجه یک اراک باز شده است

معابر درجه یک اراک باز شده است

ایسنا/مرکزی معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: معابر درجه یک باز هستند و برفروبی در معابر درجه ۲ در حال انجام است.

سعید بیاتیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عملیات برفروبی در سطح شهر اراک اظهار کرد: شهرداری اراک از ۴۸ ساعت پیش با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از سوی هواشناسی، در آماده باش کامل قرار داشت و همزمان با آغاز بارش ها عملیات برفروبی آغاز شد.

وی با بیان اینکه عملیات برفروبی با کمک بیش از ۸۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت مکانیزه و دستی در حال انجام است، گفت: در این راستا عملیات برفروبی با کمک ۱۸ دستگاه نمک پاش مکانیزه، ۶ دستگاه گریدر، ۶ دستگاه لودر برفروب، ۵ دستگاه بیل بکهو، ۱۰ دستگاه بیل برفروب و ۴۰ دستگاه خودروی خاور و کامیون جهت نمک پاشی دستی در حال انجام است و ۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فضای سبز در حال برفروبی و برف تکانی از درختان هستند.

بیاتیان تصریح کرد: در طول این ۴۸ ساعت انسداد معابر شهری در شهر اراک رخ نداد، تنها شب گذشته یک مورد انسداد در کمربندی جنوبی بالای منطقه چشمه موشک برای حدود ۳۰ دقیقه رخ داد که به سرعت عملیات برفروبی و بازگشایی انجام گرفت و مابقی معابر، کمربندی ها و تقاطع های غیرهمسطح نیز باز هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل برخی بی احتیاطی ها شاهد تصادفات جزئی در شهر بوده ایم، افزود: در حال حاضر معابر درجه یک پاکسازی و برفروبی شده اند، عملیات در معابر درجه دو در حال انجام است و جمع آوری برف از کوچه ها نیز در دستور کار قرار دارد و درخواست می شود که شهروندان از ریختن برف به داخل کوچه و معابر خودداری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک در خصوص تقاطع غیرهمسطح محیط زیست که صبح امروز به دلیل لغزندگی در این تقاطع، کارکنان بخش خصوصی موفق به رسیدن به محل کار خود نشدند، گفت: صبح امروز انسداد حدود ۱۵ دقیقه ای در این منطقه صورت گرفت که ماموران شهرداری به سرعت کار بازگشایی را انجام دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha