• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403040805515
  • خبرنگار : 50597

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

مشارکت در انتخابات موجب شادی روح امام و شهدای خدمت خواهد شد

مشارکت در انتخابات موجب شادی روح امام و شهدای خدمت خواهد شد

ایسنا/مرکزی فرماندار شهرستان دلیجان گفت: حضور و مشارکت در انتخابات موجب شادی روح امام و شهدای خدمت خواهد شد.

ابوالفضل قاسمی هشتم تیرماه در حاشیه بررسی روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان پس از شهادت آیت‌الله رییسی فعالیت خود را آغاز کرد و تا امروز، تمام پیش‌نیازهای انتخابات فراهم شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات با حضور بیش از هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارت و انتظامی، ادامه داد: همه عوامل و دستگاه‌ها پای کار آمده اند تا انتخاباتی در تراز مردم، شهدای عزیز، شهدای خدمت و نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود.

قاسمی ادامه داد: با توجه به آمار و ارقام تعرفه‌های مصرفی، مشارکت بسیار خوب بوده و انتظار می‌رود حضور به همین شکل پررنگ ادامه داشته باشد. تجربه نشان می‌دهد حضور مردم در لحظات پایانی نیز پررنگ خواهد بود.

وی با اشاره به قرار گرفتن دلیجان در گلوگاه ۱۰ استان کشور، گفت: امیدواریم با این حضور و مشارکت در انتخابات، روح امام و شهدای خدمت از مردم راضی باشد. هرآنچه که داریم از دستاوردهای امام، شهدا و فداکاری‌های مردم است و امیدواریم با مشارکت مردم، برگ زرین دیگری در تاریخ کشور رقم بخورد.

دکتر عباس آئینه‌دار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلیجان نیز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات بر اساس منویات مقام معظم رهبری از ضروریات بوده و تکلیف شرعی تمام شهروندان است.

اسماعیل سبحانی، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان نیز با اشاره به حضور پرشور مردم دلیجان در انتخابات، به ایسنا گفت: این حضور ناشی از درک اهمیت شرکت در انتخابات است. هر انسان با هر سلیقه سیاسی به دنبال ایران قوی است و مردم به این باور رسیده‌اند که انتخابات یکی از ابزارهای قوت، قدرت و اقتدار ملت ایران است.

وی با اشاره تاثیرات بین‌الملی انتخابات، گفت: این مشارکت دشمنان را از مداخله و شیطنت مایوس می‌کند. حضور مردم از ابتدای برگزاری انتخابات نشان از بصیرت سیاسی مردم بوده است.


وی اظهار کرد: بیش از یک ماه است که جلسات آموزشی و نظارتی با حضور عوامل برگزاری انتخابات تشکیل شده و سلامت انتخابات در تمام مراحل به شکل صددرصد فراهم شده و انتخابات در کمال سلامت برگزار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha