• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401112217013
  • منبع : نمایندگی قزوین

ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار

مردم هوشیارانه به دشمنان انقلاب اسلامی پاسخ منفی دادند

مردم هوشیارانه به دشمنان انقلاب اسلامی پاسخ منفی دادند

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: در وقایع اخیر در شرایطی که توطئه‌گران خارجی و فتنه‌گران داخلی برای ما کلمه رفراندوم را به‌کار می‌برند؛ ملت ایران با حضور چشمگیر در ۱۳ آبان و در ۲۲ بهمن امسال یک «نه» بزرگ به دشمنان گفتند و این نشان از همراهی مردم با جمهوری اسلامی و بصیرت و هوشیاری آن‌ها در تبیین اهداف انقلاب است.

محمدمهدی اعلایی امروز در مراسم راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور پرشکوه و پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر ثروت‌اندوزان بی‌هویت و پول‌پرست و تجزیه‌طلبان ایران و اربابان غربی‌شان یکپارچه و هدفمند به میدان آمده بودند و هدف باطل خود را همگرا دنبال می‌کردند اما آنان از آرمان‌ها و ارکان جمهوری اسلامی ایران بی‌خبر هستند.

وی گفت: دشمنان ما آرزومند نابودی جمهوری اسلامی ایران و ایرانی‌ها هستند، یعنی جمهوری اسلامی ایران خارچشم دشمنان است، تجزیه‌طلبان خاک پهناور جمهوری اسلامی و چپاولگران، در این روزها باز هم به هوش و ذکاوت و آگاهی ملت ایران پی بردند.

 استاندار قزوین عنوان کرد: مردم در این روزها باهوش و زکاوت خود عملکرد موفقی داشتند؛ این درایت مردم به‌معنای نبود ضعف در مدیریت نیست بلکه این هوشیاری مبتنی بر رفتاری متناسب با بصیرت و تبیین است، متناسب با دشمن‌شناسی و شناخت اهداف پشت پرده دشمن است.

وی افزود: در این قضایا کاملاً مشخص شد که ملت ایران هنوز هوشیار است، در این ایام توطئه‌گران خارجی و فتنه‌گران داخلی که از هر بیان و رفتارشان جز باطل ندیده‌ایم برای ما کلمه رفراندوم را به‌کار می‌برند «نه» بزرگ ملت ایران به دعوت‌های چند منظوره و یکپارچه آنان مگر رفراندوم نیست؟ حضور چشمگیر مردم در ۱۳ آبان امسال و در ۲۲ بهمن امسال مگر رفراندوم نیست؟ اینها نشان همراهی مردم با جمهوری اسلامی و بصیرت و هوشیاری آن‌ها در تبیین اهداف انقلاب است.

پیام حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اعلایی خاطرنشان کرد:  این حضور ملت ایران پیامی برای امیدواری دوستداران و پشتیبانان انقلاب اسلامی و پیامی برای ناامیدی دشمنان و تحلیلگران غربی است. دشمنان تمام امکانات خود را به کار گرفتند و تمام بدخواهان ملت ایران را به صف کردند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که یک عنصر خوشگذران و مفلوک را به‌عنوان محور آزادی معرفی کنند.

وی ادامه داد: بزرگانشان گفتند به او وکالت بدهید تا برای مبارزه مقبولیت داشته باشد؛ عنصر مفلوکی که ملت ایران پدر و پدربزرگش که به‌مراتب باتجربه‌تر و مسلط‌تر از او به امور بودند را به زباله‌دان تاریخ انداختند.

این مسئول تصریح کرد:  مستأصل بودن دنیای غرب از اینجا پیداست که با تمام هجمه‌های رسانه‌ای با استفاده از مجالس و دولت‌ها و شوراهای مختلف در کشورهای مختلف به این نتیجه رسیده که فردی خوشگذران و عیاش را که با ثروت‌های ملت ایران در حال گذرانی است به‌عنوان محور خود معرفی کنند.

اعلایی خاطرنشان کرد: دیگر وقت آن است که دشمنان ایران به خود بیایند، وقایع گذشته جنبه تبیینی از مقاومت و ایستادگی ملت ایران برای آنان خواهد بود، آن‌ها اگر عاقل باشند باید اولاً ملت ایران را درست شناخته باشند، ملت ایران ملتی نیست که خارج‌نشینان و دست‌نشانده‌های مفلوک آن‌ها بتوانند برایش تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: ملت ایران همان مردمی هستند که در جنگ هشت ساله‌ در مقابل تمام دنیا با دلاوری و جانفشانی ایستادگی کرد و مغلوب مکر دشمنان نشد. ملت ایران همان مردمانی هستند که در تشییع پرشکوه و بی‌نظیر شهید سلیمانی حضور داشتند. ملت ایران همان مردمی هستند که امروز در جای جای این کشور در دماهای زیر صفر درجه با مشت‌های گره‌ کرده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد می‌زنند، اگرچه مشکلاتی در معیشت خود دارند اما این مسائل باعث نمی‌شود که دشمنان اصلی خود و نظام جمهوری اسلامی ایران را فراموش کنند و می‌دانند که مسبب بسیاری از مشکلات اقتصادی تحریم‌های دشمنان است.

اعلایی در پایان خطاب به دشمنان و مستکبران گفت: تا این ملت را نشناسید همچون گذشته‌ها باز هم به بیراهه خواهید رفت، پیشنهاد ما به شما این است که قدرت ملت ایران را در مسیر تمدن‌سازی جدید به رسمیت بشناسید و بدانید که راهی جز تعامل با این ابرقدرت نوظهور ندارید، بدانید که تقابل با ملت ایران چیزی جز شکست و ناکامی همچون گذشته برای شما نخواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha