• یکشنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۱ / ۰۷:۵۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1401082919767
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛

بسیج نماد تفکر اسلامی، بصیرت انقلابی و جهاد مخلصانه در راه خدا

بسیج نماد تفکر اسلامی، بصیرت انقلابی و جهاد مخلصانه در راه خدا

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان گفت: بسیج نماد تفکر اسلامی، بصیرت انقلابی و جهاد مخلصانه در راه خدا و تلاش خالصانه در جهت خدمت به مردم است.

آیت الله محامی در دیدار با ستاد اجرایی هفته بسیج در استان گفت: بسیج تنها یک سازمان نیست، بلکه یک فرهنگ است، اینکه انسان حق را بشناسید و انتخاب کند و در مسیر حق ثابت قدم بماند از ویژگی های بسیج است.

آیت الله محامی با تاکید بر جهاد مخلصانه بسیجیان، افزود: بسیج با  تلاش مخلصانه در راستای خدمت به مردم، در عرصه های مختلفی همچون بحران ها و یا در فتنه ها خود را به خوبی نشان داده است.

وی با اشاره به الگو گرفتن از زندگی شهدا در خدمت به مردم، ادامه داد: تحقق ، تداوم، عزت، افتخار و استقلال کشور و نظام جمهوری اسلامی ما مدیون ایثار و جانفشانی شهدا، جانبازان، آزادگان و همراهی صبورانه خانواده های آنهاست و ما مدیون همه آنها هستیم .

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: اگر شاخصه بسیج و فرهنگ بسیجی را بصیرت انقلابی بدانیم  باید جهاد تبیین که مقام معظم رهبری فرموده اند به صورت جدی دنبال کنیم.

همچنین به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان بیانیه مشترکی صادر کردند.

در این بیانیه آمده است در سال جاری شاهد پیشرفت های عظیم در حوزه های مختلف بودیم که گسترش روابط خارجی با همسایگان، امضای توافق نامه های بین المللی در حوزه های مختلف اقتصادی، بهره برداری از راه اهن استراتژیک زاهدان خاش و رونمایی از موشک بالستیک آیپرسونیک نیروی هوایی سپاه از جمله آنهاست.

اینجانبان فرا رسیدن هفته مبارک بسیج را به بسیجیان سلحشور استان تبریک عرض کرده و از خداوند متعال توفیق روزافزون این قشر فداکار را خواستاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha