• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403040604009
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون استاندار:

قطار توسعه نباید در سیستان و بلوچستان متوقف شود

قطار توسعه نباید در سیستان و بلوچستان متوقف شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قطار توسعه نباید در استان متوقف شود و این استان باید به جایگاهی که در تراز و شأن مردم آن است به لطف و برکت خداوند متعال، خون شهدا، همت مردم بویژه جوانان تحصیل کرده و با هدایت و راهبری بزرگان و ریش سفیدان برسد.

رضا شریفی امروز چهارشنبه در همایش انتخابات سیستان و بلوچستان که در سینما هلال زاهدان برگزار شد اظهار کرد: مسوولان باید با صادق الوعده بودن، قدرشناسی و خدمتگزاری؛ ارادت خودشان را به شهدای خدمت بویژه سید محرومان و سید شهدای خدمت نشان دهند.

وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان در قدردانی از نظام اسلامی پیشتاز بوده و باید با همکاری و انسجام بیشتری مسوولان را در حوزه اجرای انتخابات حمایت کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: چهره استان از لحاظ فرهنگی و اجتماعی در حال تغییر است و سیستان و بلوچستان دیگر محروم و ناامن نیست و مردم و نخبگان شیعه و سنی از اقدامات تروریستی حمایت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: پیوست فرهنگی و اجتماعی با کمک مسوولان و ریش سفیدان شیعه و سنی انجام می‌شود و نباید اجازه دهیم کسی با تحریک احساسات در این استان برای خود جایگاه و پشتوانه‌ای درست کند.

شریفی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان محروم نیست و این استان بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر عضو هیات علمی دارد و معادن شناخته شده این استان با انرژی نفت خوزستان برابری می‌کند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان استانی جوان است و جوان‌ترین جمعیت تحصیل کرده را در کشور دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: میانگین مشارکت مردم استان در انتخابات از میانگین کشوری بالاتر بوده و در انتخابات پیش رو مردم حضور مسوولانه و تعیین کننده خواهند داشت.

وی اظهار کرد: همه اقشار باید در اولویت اول مشارکت مسوولانه داشته باشند و شور و هیجانی که در سیستان و بلوچستان شکل گرفته مثبت و مشارکت رو به رشد است.

شریفی افزود: با وجود تمام نقشه‌ها و سمپاشی‌های دشمنان؛ مردم سیستان و بلوچستان با نگاه حشر و مدد در سرحد و نگاه میارجلی در مَکُران مسائل خودشان را حل و به نظام اعتماد کردند.

وی تاکید کرد: در انتخابات پیش رو حضوری پرشور و دشمن شکن را از مردم شاهد خواهیم بود و نقشه راه در سیستان و بلوچستان مشخص است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: معدل پاکدستی و دسترسی به مدیران استان بالاست و همچنین معدل رضایت، اعتماد و امید رو به رشد است.

وی خاطرنشان کرد: پرونده مدیران اجرایی سیستان و بلوچستان در برگزاری بی‌طرف، سلامت و پاک انتخابات پرونده روشنی است و به لطف خدا مردم به پیشرفت استان و کشور رای خواهند داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha